وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی

معرفی ۱۰ وب سایت برای تقویت رایتینگ انگلیسی

فهرست مطالب

۱۰ وب سایت انگلیسی نویسی که شما را مجبور می‌کند مانند یک حرفه‌ای بنویسید اینکه بتوانید به خوبی به زبان انگلیسی بنویسید یک مهارت باورنکردنی است. این موضوع هم برای زبان آموزان انگلیسی و هم برای افراد بومی زبان صدق می کند! ناگفته نماند که نوشتن به زبان انگلیسی یک توانایی کلیدی برای آینده است. به همین دلیل است که ما قصد داریم برخی از بهترین منابع آنلاین را برای تکمیل مهارت نوشتن به زبان انگلیسی بررسی کنیم.

انواع وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی

انتخاب منابع مناسب مهمترین مرحله است. اما برای انجام این کار، باید در نظر بگیرید که دقیقاً در چه مواردی به کمک نیاز دارید! آیا گرامر و املای اولیه شما ضعیف است؟ یا بیشتر یک دوره آموزشی عمیق و مبتدی برای تقویت رایتینگ انگلیسی نیاز دارید؟ بیایید به برخی از دسته بندی های کلیدی که باید در نظر بگیرید، نگاهی بیندازیم.

آیا با زبان انگلیسی آشنایی دارید اما نمی‌دانید چگونه از آن در مکالمات خود استفاده کنید؟ ما در دوره حرفه‌ای مکالمه لینگانو تمام تکنیک‌ها برای تبدیل شدن به یک انگلیسی زبان نیتیو را آموزش می‌دهیم. برای ثبت نام کلیلک کنید.

دوره مکالمه زبان انگلیسی

چک‌کننده‌های املا و گرامری

 چک‌کننده‌های املا و گرامر روشی عالی برای اطمینان از این است که نوشتار شما از نظر گرامری درست و دقیق باشد. این وب‌سایت‌ها برای نویسنده‌های پیشرفته‌، مناسب‌تر هستند. دلیل اینکه آنها برای یک زبان آموز مبتدی توصیه نمی‎‌شوند این است که این مهم است که ابتدا مهارت بررسی و ویرایش نوشته خود را توسعه دهید.

در مقاله زیر بهترین سایت های چک کننده گرامر را بررسی کرده ایم.

درس‌ها و کلاس‌ها

 اگر زبان آموز مبتدی هستید یا به‌دنبال تمرکز روی یک حوزه خاص از نوشتن هستید، شرکت در کلاس نویسندگی انگلیسی می‌تواند گزینه خوبی باشد. این کلاس‌ها یک راه عالی برای آشنایی کلی با رایتینگ انگلیسی هستند. شما همچنین می‌توانید در مورد یک موضوع خاص عمیق‌تر شوید.

توصیه های نوشتن

 وبلاگ‌ها و وب سایت‌ها منابع فوق العاده‌ای از اطلاعات در مورد تقویت رایتینگ انگلیسی هستند. می‌توانید نکات مفید، توصیه‌های نویسندگان و اطلاعات کلی در مورد املا و دستور زبان را بیابید. وب سایت هایی مانند یوتیوب نیز منابع مفیدی برای یافتن اطلاعات خاص هستند.

 

آیا می خواهید شروع به بهبود زبان انگلیسی خود کنید؟ این مقاله را بخوانید:

سایت‌های نوشتن خلاقانه

 سایت‌هایی که نکاتی در مورد نوشتن خلاقانه و درخواست‌ها ارائه می‌دهند، می‌توانند منبع الهام خوبی باشند. نوشتن خلاق یک راه عالی برای تمرین واژگان جدید و سبک‌های نوشتاری مختلف است. همچنین می‌تواند سرگرم‌کننده‌تر از نوشتن آکادمیک باشد!

ژورنال نویسی و ایجاد عادت

خدمات بسیاری وجود دارند که بر کمک به شما برای رسیدن به هدف نوشتن تعداد معینی از کلمات در روز تمرکز دارند. گاهی اوقات نشستن و نوشتن، خود می‌تواند یک چالش دشوار باشد! وب سایت‌های ژورنال نویسی و آزاد نویسی می‌توانند به حفظ انگیزه شما کمک کنند. آنها همچنین می‌توانند شما را در مسیر درست نگه دارند و اطلاعات مهمی در مورد میزان کارتان به شما نشان دهند.

در این پست لینگانو، وب سایت‌های برتر از تمامی این دسته ها را بررسی خواهیم کرد. این امر به شما امکان می‌دهد تا یک انتخاب خوب را داشته باشید. اگر می‌خواهید مانند یک حرفه ای شروع به نوشتن انگلیسی کنید، پس باید برخی از این گزینه ها را در نظر بگیرید!

Grammarly

Grammarly یک وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی و برنامه رایگان است که نوشته‌های شما را اصلاح می‌کند. شما می‌توانید مستقیماً در پلتفرم تایپ کنید یا نوشته‌های خود را برای اصلاح کپی کنید. افزونه‌ای نیز وجود دارد که با تعدادی از پلتفرم‌ها مانند Google Docs، MS Office، Gmail و بسیاری دیگر از وب‌سایت‌های نوشتن آنلاین کار می‌کند.

Grammarly مانند این است که یک ویرایشگر شخصی، نوشته‌های انگلیسی شما را بخواند. اصلاحات همیشه به‌جای تصحیح خودکار به‌عنوان پیشنهاد ارائه می‌شوند، بنابراین شما این فرصت را خواهید داشت که اشتباهات خود را قبل از تغییر آنها مرور کنید.

 

از آنجایی که برنامه برای افراد بومی انگلیسی طراحی شده است، آن را به نویسندگان سطح متوسط تا پیشرفته توصیه می‌کنیم؛ زیرا برنامه به دنبال تصحیح خطاهایی است که نویسندگان بومی مرتکب می شوند و به طور خاص با در نظر گرفتن زبان آموزان انگلیسی طراحی نشده است.

به عنوان مثال، یک گوینده بومی از Grammarly برای بررسی خطاهای رایج مانند فقدان آپوستروف در انقباضات یا استفاده بیش از حد از صدای غیرفعال استفاده می‌کند.

سایت Grammarly

پس چگونه باید از Grammarly استفاده کنید؟ برای استفاده موثر از Grammarly به عنوان یک زبان آموز انگلیسی، باید آن را آخرین مرحله در روند نوشتن خود در نظر بگیرید. متن خود را در پلتفرم کپی کنید تا ویرایش نهایی انجام شود. این وب سایت همچنین دارای یک وبلاگ بسیار مفید نیز است که به طور مکرر به روز می شود و موضوعات مختلف مربوط به نوشتن و دستور زبان و همچنین کار و مشاغل را پوشش می‌دهد.

اپلیکیشن همینگوی

Hemingway نویسنده آمریکایی بود که به دلیل سبک نوشتاری ساده خود شهرت داشت. او با قیدهای محدود و با جملات کوتاه آثار خود را می‌نوشت. این سبک یک سبک عالی برای تمرین به خصوص برای انگلیسی تجاری و انگلیسی حرفه‌ای است؛ زیرا مهم است که بتوانید ایده‌های پیچیده را به روشی ساده توضیح دهید. ایده اصلی ویراستار همینگوی نیز همین است.

وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی برنامه Hemingway به روشی مشابه برنامه Grammarly که قبلاً ذکر شد کار می‌کند؛ یعنی پیشنهادهایی برای کمک به بهبود نوشتار شما ارائه می‌دهد. اما همانطور که گفته شد، چند تفاوت اساسی وجود دارد.

اپلیکیشن همینگوی

برنامه همینگوی بیشتر برای سبک ساده‌نویسی مناسب است. این کمک می کند که نوشتار شما کمتر پیچیده و به هم ریخته باشد. همچنین توجه داشته باشید که این سایت املا را درست نمی‌کند.

برای استفاده از این وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی، متن خود را کپی کرده و در ویرایشگر قرار دهید. سپس ویراستار امتیاز و پیشنهاداتی را در مورد چگونگی بهبود وضوح نوشتار، صدای فعال/غیرفعال، سخت یا آسان خواندن نوشته شما و موارد دیگر به شما ارائه می‌دهد. همه چیز دارای کد رنگی است؛ بنابراین شما به راحتی می‌توانید ببینید چه چیزی را باید تغییر دهید.

بیشتر بخوانید:
برای تقویت رایتینگ تافل چه کنیم؟
 

می توانید متن خود را مستقیماً در وب سایت ویرایش کنید و شاهد افزایش امتیاز خوانایی خود باشید. هرچه بیشتر از این وب سایت استفاده کنید، هنگام نوشتن از وضوح و سادگی نوشتار خود آگاه‌تر خواهید شد.

Wordtune

همیشه در نظر گرفتن تعدادی گزینه هنگام نوشتن به هر زبان، ایده خوبی است. به احتمال زیاد به موضوع و حتی لحنی که می‌خواهید نوش‌تان منتقل کند، فکر خواهید کرد. حتی انگلیسی زبانان بومی نوشته‌های خود را چندین بار بازخوانی می‌کنند تا نه تنها اشتباهات گرامری را بررسی کنند، بلکه درک درستی از نحوه خواندن آن توسط دیگران پیدا کنند.

بیشتر بخوانید:
کوئسشن تگ چیست؟ راهنمای question tag با مثال
 

اگر علاقه مند به کشف راه‌های اضافی برای بیان آنچه می خواهید بنویسید هستید، Wordtune مکان خوبی برای شروع است. در Wordtune، چندین گزینه ویرایش وجود دارد که مطابق با نیازهای مختلف شما است. به عنوان مثال، می‌توانید نوشته خود را بازنویسی کنید، دستور زبان آن را بررسی کنید، رسمی بودن آن را تغییر دهید و همچنین آن را مختصرتر یا طولانی‌تر کنید.

حتی می‌توانید از Wordtune برای یافتن مترادف‌ها استفاده کنید که نه تنها به شما امکان می‌دهد نوشتار خود را بهبود ببخشید، بلکه به شما کمک می‌کند واژگان انگلیسی خود را گسترش دهید.

Wordtune

برای تجزیه و تحلیل نوشته خود در Wordtune، به سادگی متن خود را در ویرایشگر کپی و جایگذاری کنید. توصیه می‌کنیم با متون یا جملات کوتاه‌تر شروع کنید تا بتوانید بر روی انواع پیشنهاداتی که این وب‌سایت به شما ارائه می‌کند، تمرکز کنید. می‌توانید گزینه‌های مختلف را مقایسه کنید و تحلیل عمیق‌تری از نوشته‌تان ببینید.

Ginger

چه بخواهید متون غیررسمی  بنویسید یا حرفه‌ای، Ginger یک وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی است که ویژگی های متعددی را ارائه می دهد که می تواند به شما در تکمیل نوشتن کمک کند.

مانند Wordtune، Ginger نیز چک‌ کننده‌های دستور زبان را ارائه می‌کند و می‌تواند نوشته‌های شما را بازنویسی کند و گزینه‌های مختلفی را در اختیار شما قرار دهد. علاوه بر بازنویسی و تصحیح جملات، در Ginger، می‌توانید به سادگی روی یک کلمه کلیک کنید تا مترادف‌های بیشتری پیدا کنید. این یک راه عالی برای یادگیری کلمات جدید و نحوه استفاده از آنها در نوشتار است.

Grammar Girl

بنیان‌گذار این وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی ،Mignon Fogarty ، نویسنده و مجری پادکست نیز است. وبلاگ او پر از اطلاعات مفید از توصیه‌های دستور زبان و نکات تقویت رایتینگ انگلیسی برای افراد بومی و غیر بومی است. می‌توانید مقالاتی را بیابید که قواعد دستور زبان پایه را تا موضوعات خاص‌تر، مانند زمان استفاده از کلمات خاص و غیره را پوشش می‌دهند.

شما به عنوان یک زبان آموز انگلیسی می‌توانید از این منبع نهایت استفاده را ببرید. اگر به دنبال پاسخی خاص برای سوالی باشید که در ذهن دارید، Grammar Girl پاسخ بسیاری از رایج‌ترین سوالات گرامری را دارد. اگر در مورد نحوه استفاده از یک کلمه یا نحوه اعمال یک قانون گرامری سوالی دارید، به احتمال زیاد در وب سایت در مورد آن نوشته شده است.

Udemy

Udemy یک پلتفرم آموزش آنلاین است. این پلتفرم تقریباً در هر چیزی آموزش دارد! این بدان معناست که طیف کاملی از دوره‌های نویسندگی انگلیسی برای شما وجود دارد که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید. این منبع عالی برای افرادی است که به تازگی به زبان انگلیسی می‌نویسند یا برای زبان آموزی که می‌خواهد روی نوع خاصی از نوشتن تمرکز کند، مانند نوشتن خلاق یا تجاری. اساساً، در هر سطحی می‌توانید چیزی ارزشمند برای اهداف نوشتن خود پیدا کنید و به تقویت رایتینگ انگلیسی خود بپردازید!

دوره های خاصی مانند از دوره ایمیل نویسی رسمی وجود دارد که می‌توانید از آن استفاده کنید. برای استفاده حداکثری از این منبع، بسیار مهم است که دوره مناسب برای اهداف خود را با دقت انتخاب کنید. یعنی نظرات را بخوانید، پیش‌نمایش دوره را تماشا کنید و بازخوردها را دنبال کنید.

 

Coursera

Coursera یکی دیگر از پلتفرم‌های آموزش آنلاین است که مشابه Udemy است و دوره‌هایی را با موضوعات خاص ارائه می‌دهد. در این پلتفرم نیز می‌توانید دوره های زیادی را پیدا کنید که در مورد سبک‌های مختلف نوشتن به زبان انگلیسی آموزش می‌دهند و مناسب تقویت رایتینگ انگلیسی هستند.

به علاوه، استفاده از Coursera یک مزیت اضافی دارد: دوره ها از دانشگاه ها و موسسات مجاز ارائه می‌شوند. در نتیجه، بسیاری از دوره‌ها آکادمیک‌تر و شبیه چیزی هستند که در دوره‌های کالج واقعی پیدا می‌کنید.  Coursera مناسب زبان آموزانی است که به دنبال دستیابی به یک سطح حرفه‌ای از نوشتن هستند.

همچنین امکان پرداخت هزینه برای دریافت گواهی پایان دوره وجود دارد. اگر می‌خواهید مطالعات زبان انگلیسی خود را در رزومه خود قرار دهید، Coursera بهترین گزینه است!

Write & Improve with Cambridge

انگلیسی کمبریج به عنوان “ستاره طلایی” آموزش انگلیسی در نظر گرفته می‌شود. در واقع، آزمون‌های کمبریج در سراسر جهان شناخته شده است و زبان آموزان انگلیسی بسیار به دنبال آن هستند. سالانه بیش از پنج میلیون آزمون انگلیسی در کمبریج گرفته می‌شود! به همین دلیل، منابعی که آنها تولید می‌کنند بسیار حرفه‌ای و آموزشی هستند.

 

هنگامی که نمایه و سطح نوشتار فعلی خود را در این وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی تنظیم کردید، به داشبورد خود منتقل خواهید شد. در اینجا، می‌توانید شروع به نوشتن با “سبک نوشتاری آزاد” یا با یک موضوع معین کنید. هنگامی که نوشتن خود را کامل کردید، پلتفرم متن شما را بر اساس املا، دستور زبان و واژگان شما ارزیابی و سطح بندی می‌کند. سپس متن شما با مرجع چارچوب مشترک اروپایی برای زبان‌ها (CEFR) بررسی می‌شود.

این وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی منبع بسیار خوبی است تا به شما بگوید که مهارت‌های نوشتاری فعلی شما در چه سطحی هستند و همچنین کدام نقاط را باید بهتر کنید.

British Council

شورای بریتانیا سازمان دیگری است که بر زبان و فرهنگ انگلیسی تمرکز دارد. مانند انگلیسی کمبریج، شورای بریتانیا نیز خدمات مربوط به یادگیری زبان انگلیسی و آمادگی برای امتحان را ارائه می‌دهد.

بخش رایتینگ آنها ترکیبی عالی از منابع و فعالیت‌های نوشتاری انگلیسی است که برای هر نوع یادگیرنده‌ای مناسب است؛ زیرا بر اساس سختی مرتب شده‌اند و برای خودآموزی طراحی شده‌اند.

برای شروع، سطح مناسب خود را انتخاب کنید. برای استفاده درست از منبع، باید تمام فعالیت‌ها را تکمیل کنید و همچنین در بخش نظرات با دیگر کاربران تعامل داشته باشید.

750 Words

تاکنون منابعی را بررسی کرده‌ایم که به مهارت‌های ما کمک می‌کنند؛ اما در مورد خود عمل نوشتن چطور؟ مسائل پیچیده گرامری و املایی را فراموش کنید. گاهی اوقات، نشستن و تمرین نوشتن سخت‌ترین قسمت از همه چیز است! 750 Words نوشته‌های شما را دنبال می‌کند و شما را تشویق می‌کند که هر روز بنویسید. هدف این وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی این است که شما را به نوشتن ۷۵۰ کلمه در روز وادار کند.

 

750 Words علاوه بر اینکه یک برنامه نوشتاری مینیمال و زیبا است، بازخوردی را در مورد زمانی که صرف نوشتن کرده‌اید، تعداد کلماتی که نوشته‌اید و زبانی که استفاده کرده‌اید ارائه می‌دهد. تمرکز زیادی روی ایجاد عادت روی پلتفرم وجود دارد که اغلب فراموش شده اما بسیار مهم است! ممکن است بین ۱۸ تا ۲۵۴ روز طول بکشد تا یک عادت شکل بگیرد، و این سایت انگیزه نوشتن هر روز را فراهم می‌کند.

چگونه از وب سایت رایتینگ انگلیسی استفاده کنیم؟

برای استفاده حداکثری از این منابع نوشتاری، چند کار وجود دارد که می‌توانید انجام دهید. اول، شما باید با نوشته خود سازگار باشید؛ یعنی این کار را به طور منظم انجام دهید. این بدان معناست که شما باید هر روز بنویسید. همچنین می توانید برنامه خود را طوری برنامه ریزی کنید که نوشتن را به عنوان بخشی از کارهای روزانه خود تبدیل کنید.

همچنین می‌توانید در یک انجمن یا باشگاه نویسندگی عضو شوید. باشگاه‌های تقویت رایتینگ انگلیسی یک راه عالی برای ایجاد انگیزه در خود و همچنین معرفی خود با ایده‌های جدید هستند. این انجمن‌ها فرصتی را برای گسترش و رشد مهارت‌های شما در یک محیط مفید ارائه می‌دهند. می‌توانید سؤال بپرسید، درخواست بازخورد کنید یا حتی در مورد وب‌سایت‌های خاصی که سایر نویسندگان استفاده می‌کنند، مشاوره بگیرید.

 

همچنین باید از منابعی استفاده کنید که در واقع به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های نوشتاری انگلیسی خود را توسعه دهید. این مرحله خیلی مهمی است. شما باید به وب سایت های نوشتن آنلاین به عنوان راهی برای تقویت رایتینگ انگلیسی خود فکر کنید. به عنوان مثال، اگر در سطح مبتدی هستید، منبعی که به طور خودکار املای شما را تصحیح می‌کند، به شما کمک نمی‌کند چیزهای زیادی یاد بگیرید؛ زیرا قبل از استفاده از یک برنامه باید یاد بگیرید که چگونه خطاها را به تنهایی برطرف کنید.

یاد بگیرید که چگونه نوشته خود را ویرایش کنید. ویرایش یا نگاه کردن به نوشته خود برای اشتباهات و تصحیح خطاها یک گام مهم در فرآیند نوشتن است. پس از اتمام کار، یک قدم به عقب بردارید و قبل از خواندن دوباره، کار خود را برای یک یا دو روز ترک کنید. سپس، می‌توانید با نگاهی تازه به دنبال اشتباهات بگردید. نوشته خود را بخوانید و مراقب اشتباهاتی مانند املای نادرست، اشتباهات نقطه‌گذاری یا گرامر ضعیف باشید.

اگر نویسنده پیشرفته‌تری هستید، می‌توانید تغییراتی را در جملات فعال و غیرفعال و ساختار نیز در نظر بگیرید. یادگیری نحوه ویرایش نوشته خود یکی از بهترین گام‌هایی است که می‌توانید برای بهبود مهارت نوشتن خود بردارید.

علاوه بر وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی، گسترش دایره لغات انگلیسی کمک زیادی خواهد کرد. اگر زبان انگلیسی شما پیشرفته‌تر است، کتاب‌هایی را از انتشارات معروفی مانند فوربس، Vanity Fair و National Geographic برای خواندن انتخاب کنید.

سخن پایانی

توانایی نوشتن به زبان انگلیسی دریچه ای برای بسیاری از چیزهای باورنکردنی است؛ چه در جهت یک هدف شخصی برای خلاقیت بیشتر کار کنید یا برای توسعه یک مهارت جهانی برای کسب و کار! با این ۱۰ وب سایت تقویت رایتینگ انگلیسی، به زودی می‌توانید این مهارت را توسعه دهید و بدون ترس به زبان انگلیسی بنویسید!

اگر نیاز به تقویت بیشتر زبان انگلیسی خود دارید، می‌توانید در  نیز شرکت کنید. در این دوره، اساتید مجرب با استفاده از به روزترین تکنیک‌ها و ویدیو و جزوه و تمرین٬ روی مهارت‌های گفتاری، نوشتاری، خواندن و شنوایی شما کار می‌کنند.

دوره جامع زبان انگلیسی لینگانو

سوالات متداول

وب سایت هایی که بهترین تمرین های رایتینگ را ارائه می دهند چیستند؟
بهترین وب سایت های تقویت رایتینگ عبارتند از:
– Writing.com
– Grammarly.com
– ProWritingAid.com
– HemingwayApp.com
– GrammarGirl.com
چگونه می توان رایتینگ خود را تقویت کرد؟
برای تقویت رایتینگ خود می توانید از روش های زیر استفاده کنید:
– خواندن بیشتر و مطالعه درباره نوشتار خوب.
– مطالعه نمونه های خوب از نوشتار دیگران.
– نوشتن بیشتر و تمرین کردن با موضوعات مختلف.
– استفاده از ابزارهای تصحیح ویرایش مانند Grammarly و HemingwayApp.
– دریافت بازخورد از دوستان و همکاران.
آیا می توان با مطالعه کتاب ها رایتینگ خود را بهبود بخشید؟
بله، مطالعه کتاب ها می تواند بهبود رایتینگ شما را تسریع کند. با خواندن کتاب ها، شما با سبک های مختلف نوشتاری آشنا می شوید و از نحوه استفاده از کلمات و جملات صحیح بهره مند می شوید.

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید