منابع زبان انگلیسی

بهترین منابع یادگیری لغات زبان انگلیسی

فهرست مطالب

در این ویدیو ما پنج کتاب فوق العاده از بهترین منابع را برای تقویت دایره واژگان انگلیسی در هر سطحی معرفی می کنیم. همچنین در انتهای ویدیو یک منبع عالی و خیلی کاربردی برای لغات آزمون آیلتس معرفی خواهیم کرد.


 


بهترین منابع آموزش لغات زبان انگلیسی 

بیشتر ما تجربه خواندن زبان را داریم و می دانیم که چقدر منابع و کتابهای مختلف آموزش لغات زبان انگلیسی در بازار موجود است، اتفاقاً خیلی از این کتاب‌ها  از طرف موسسات و انتشارات بین المللی منتشر شده است و این موضوع باعث می‌شود تا بین منابع مختلف سردرگم شویم. بهتر است منابعی که واقعاً به دردمان خواهد خورد و موثر واقع خواهند شد را انتخاب کنیم.

 

اولین سری کتاب از بهترین منابع:

Oxford word skills

اولین کتابی که معرفی می کنیم کتاب Oxford Word Skills است که در سه سطح مبتدی، متوسط و پیشرفته توسط انتشارات آکسفورد منتشر شده است. این سه کتاب از مشهور ترین و در عین حال کاربردی ترین کتاب های آموزش لغات هستند.
از مزایای این کتاب ها می‌توان به این اشاره کرد که درس های این کتاب ها تاپیک محور است و می توانید برای هر موضوع لغات آن را در یک تاپیک یاد بگیرید. همچنین تمرین هایی تعبیه شده که می توانید بعد از خواندن هر درس خود را محک بزنید.
این کتاب ها علاوه بر اینکه به عنوان یک منبع عالی در آموزشگاه های زبان انگلیسی آموزش داده می شوند، می توان این کتاب‌ها را به صورت خودآموز نیز استفاده کرد.

 

دو کتاب عالی:

Vocabulary for the high school students
Vocabulary for the college_Bound student

این دو کتاب کاملا بر اساس سیستم آکادمیک طراحی شده اند. کلمات به ترتیب و بر اساس حروف الفبا آورده شده است و برای هر کلمه به شما هم معنی و مثال ارائه می دهد.
این کتاب ها به شما کمک می کنند معنی کلمه را در متن تشخیص بدهید و از طرفی ریشه کلمه، پسوند و پیشوند آن کلمه ها را هم آموزش می دهند. با این دو کتاب می توانید در یک دوره محدود دایره لغات تان را افزایش بدهید.

 

بهترین منبع لغت IELTS:

Vocabulary for IELTS

 

 

 

 

در این کتاب لغات موضوع بندی شدند و بیشتر روی کلماتی تمرکز شده است که در آزمون آیلتس استفاده می شود. و با تمرین هایی که دارد می تواند شما را برای آزمون آیلتس آماده بکند.

یادگیری لغات و تمرین آنها در زندگی روزمره تان می تواند زبان انگلیسی شما را متحول کند.
فقط دقت کنید که در انتخاب منابع کتاب هایی را انتخاب کنید که متناسب با سطح و اهداف شما باشد.

 

دوره جامع لینگانو

در دوره جامع لینگانو همه این تکنیک ها و روش ها به صورت اصولی و کاربردی آموزش داده شده و شما بعد از یک دوره پنج ماهه می توانید از سطح مبتدی به سطح پیشرفته برسید.

دوره جامع لینگانو

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید