دوره آنلاین زبان انگلیسی

بهترین دوره های آنلاین زبان انگلیسی کدام هستند؟

فهرست مطالب

 

از آنجایی که افراد زیادی مایل به یادگیری زبان انگلیسی هستند، منابع انگلیسی زیادی در دسترس است. اما دانستن بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. اگر قصد دارید با یک برنامه ساختاریافته خوب یاد بگیرید و دقیقا بدانید که قرار است روی چه مهارت‌هایی کار کنید، دوره آنلاین زبان انگلیسی گزینه خوبی برای شماست. در این مقاله از وبلاگ لینگانو تعدادی از بهترین دوره‌های انگلیسی موجود را گردآوری کرده‌ایم. هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند و با هم متفاوت هستند، بنابراین می‌توانید دوره‌ای را پیدا کنید که با سبک یادگیری و اهداف زبان شما مطابقت داشته باشد. تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

 

اهمیت یادگیری زبان انگلیسی در دنیای امروز

 

بر کسی پوشیده نیست که زبان انگلیسی بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنید، به یک زبان حیاتی تبدیل شده است. بیش از ۱.۴۵ میلیارد نفر به این زبان به عنوان زبان اول یا دوم صحبت می‌کنند که این زبان را به پر گفتارترین زبان در جهان تبدیل می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند، فرصت‌های شغلی است. بسیاری از شرکت‌های بین المللی صرف نظر از اینکه در کجا واقع شده اند به زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند. 

 

 

یادگیری این زبان می‌تواند به شما کمک کند تقریباً در هر بخش از جمله تجارت، علم و غیره شغلی پیدا کنید. یکی دیگر از دلایل مهم یادگیری زبان انگلیسی، سفر است. این زبان به زبان پیش فرض گردشگری و مهمان نوازی تبدیل شده است. بنابراین چه قصد سفر داشته باشید و چه به دنبال فرصت‌های شغلی جدید باشید، دوره‌های انگلیسی در این لیست می‌تواند به شما در رسیدن به اهدافتان کمک کند!

 

بهترین دوره آنلاین زبان انگلیسی کدام است؟ 

 

همه دوره‌ های آنلاین زبان موجود در لیست ما گزینه‌های با کیفیتی هستند که به شما کمک می‌کنند تا به سرعت انگلیسی صحبت کنید. در اینجا بهترین دوره های آنلاین زبان برای یادگیری زبان انگلیسی آورده شده است: 

 

دوره آنلاین زبان انگلیسی Gymglish 

 

این دوره آنلاین زبان انگلیسی، بهترین دوره جامع برای یادگیری زبان انگلیسی است؛ زیرا شما در هر درس تمام مهارت‌های زبانی را تمرین می‌کنید. هر روز، یک درسی به صندوق ورودی شما ایمیل می‌شود که روشی مناسب برای تمرین است. هر درس دارای یک ویدیوی متحرک است که آن را تماشا می‌کنید و سپس به سوالات گرامر و واژگان در مورد آن پاسخ می‌دهید. وقتی درس را تمام می‌کنید، فوراً از پاسخ‌هایتان بازخورد دریافت می‌کنید تا دقیقاً بدانید چه چیزی درست و نادرست است.

 

بیشتر بخوانید:
آموزش زبان با داستان کوتاه انگلیسی 

 

 این دوره را منحصر به فرد است؛ زیرا تعداد کمی از برنامه‌ها و دوره‌های دیگر این نوع تصحیح دقیق را ارائه می‌دهند. آنها همچنین از فناوری تطبیقی ​​برای تطبیق دروس با سطح شما و آنچه شما نیاز دارید استفاده می‌کنند. در واقع می‌توان گفت دوره برای نیازهای شما شخصی سازی شده است. می توانید Gymglish را به مدت ۷ روز به صورت رایگان امتحان کنید.

 

ویژگی‌های کلیدی دوره

 

  •  تمام مهارت‌های زبانی را تمرین کنید
  •  درس‌های روزانه‌ای که به ایمیل شما ارسال می‌شود
  • فناوری هوش مصنوعی دروس را با سطح شما تطبیق می‌دهد. 
  • هزینه اشتراک پایه ۱۲ تا ۴۳ دلار در ماه، اشتراک Premium چیزی بین ۱۷ تا ۶۵ دلار و اشتراک Pro ۲۸ تا ۵۶ دلار هزینه دارد.

 

دوره آنلاین زبان Lingoda

 

لینگودا پلتفرمی است که شما را با یک معلم انگلیسی مجرب مرتبط می‌کند. شما می‌توانید در کلاس های یک به یک یا گروهی که کمتر از ۶ دانش آموز است، شرکت کنید تا همیشه این فرصت را داشته باشید که در کلاس صحبت کنید. در واقع، دوره آنلاین زبان انگلیسی لینگودا تمرین انفرادی خارج از زمان درس را به منظور تمرکز بر تعامل و صحبت در طول کلاس تشویق می‌کند. این ویژگی برای مبتدیان عالی است تا به سرعت پیشرفت کنند و زمان کلاسی ارزشمند را هدر ندهند.

 

بیشتر بخوانید:
کدام سایت ها برای چک کردن گرامر انگلیسی مناسب‌اند؟ 

 

Lingoda کلاس‌هایی را برای مبتدیان مطلق (A1) تا پیشرفته (C1) ارائه می‌دهد. کلاس‌های انگلیسی تجاری نیز موجود است. با استفاده از نسخه آزمایشی رایگان Lingoda، می‌توانید یک درس خصوصی رایگان یا حداکثر سه کلاس گروهی را به صورت رایگان امتحان کنید. 

ویژگی های کلیدی دوره

 

  • کلاس های گروهی یا کلاس های ۱ به ۱ 
  • برنامه درسی استانداردی که همه معلمان از معلمان زبان رسمی پیروی می‌کنند
  • Linguda برنامه هایی را ارائه می‌دهد که به شما امکان می دهد ۴ تا ۴۰ کلاس در ماه شرکت کنید. هزینه کلاس های گروهی ۵۹ دلار در ماه برای چهار کلاس، تا ۳۹۹ دلار در ماه برای ۴۰ کلاس است. هزینه کلاس‌های خصوصی ۱۳۹ دلار در ماه برای ۴ کلاس، تا ۷۹۹ دلار در ماه برای ۴۰ کلاس. Linguda یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه دارد و شما می‌توانید در این مدت یک کلاس خصوصی یا ۳ کلاس گروهی را امتحان کنید.

 

دوره آنلاین زبان British council

 

شورای بریتانیا یک استاندارد بین المللی پیشرو برای نحوه آموزش زبان انگلیسی است. دوره آنلاین انگلیسی آنها درس‌های گروهی یا درس‌های ۱ به ۱ را ارائه می دهد. این بهترین پلتفرم برای کلاس های زنده است؛ زیرا ۲۴ ساعته در دسترس هستند تا بتوانید طبق برنامه خود مطالعه کنید. تمرکز درس ها بر ارتباطات است و شما در هر کلاس صحبت می کنید.

 

شورای بریتانیا بسته به تعداد کلاس‌های زنده که می خواهید شرکت کنید، برنامه‌های ماهانه متفاوتی ارائه می‌دهد. آنها یک آزمون سطح رایگان ارائه می‌دهند تا بتوانید ببینید در چه سطحی باید مطالعه کنید. همچنین می‌توانید یک درس آزمایشی رایگان رزرو کنید تا ببینید آیا این دوره برای شما مناسب است یا خیر. 

 

بیشتر بخوانید:
مکالمات انگلیسی رایگان را از کجا پیدا کنیم؟

 

ویژگی های کلیدی دوره

 

  •  معلمان واجد شرایط شورای بریتانیا
  •  کلاس‌های گروهی یا گزینه های یک به یک موجود است 
  • درس آزمایشی رایگان 
  • قیمت گذاری این دوره آنلاین انگلیسی دارای ۳ طرح مختلف در دسترس است. هزینه عضویت نقره‌ای ۶۱دلار در ماه است و شما ۵ اعتبار کلاس دریافت می‌کنید، طرح طلایی ۱۰۰ دلار در ماه با ۱۰ اعتبار کلاس هزینه دارد، و طرح پلاتینیوم ۱۲۳ دلار در ماه هزینه دارد و ۱۵ اعتبار کلاس دریافت می‌کنید. همچنین می‌توانید یک برنامه سالانه برای هر سطح با هزینه ماهانه کاهش یافته خریداری کنید.

 

دوره آنلاین زبان انگلیسی Coursera 

 

کورسرا یک پلتفرم آموزش آنلاین عظیم است که دوره هایی برای انواع مهارت‌ها دارد. این پلتفرم یک راه عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است؛ زیرا بیش از ۸۰۰۰ دوره آموزشی زبان انگلیسی در دسترس است، بنابراین می توانید چیزی را پیدا کنید که متناسب با نیازهای شما باشد. دوره‌ها توسط دانشگاه‌ها و سایر مؤسسات معتبر طراحی شده‌اند؛ بنابراین مطمئن باشید که یک دوره با کیفیت دریافت می‌کنید. 

 

بیشتر بخوانید:
نقد و بررسی اپلیکیشن دولینگو؛ آیا دولینگو برای یادگیری زبان مناسب است؟

 

هر دوره یک پیش‌نمایش گسترده دارد، بنابراین می‌توانید بفهمید که دقیقاً درباره چه چیزی است و قبل از ثبت‌نام آن را مطالعه کنید. می‌توانید نظرات گذشته دانشجویان، گزینه‌های ثبت‌نام، و پرسش‌ و پاسخ‌ها را بخوانید. برخی از دوره ها به صورت رایگان در دسترس هستند، و برخی دیگر به شما اجازه می‌دهند دوره را بررسی کنید(مطالب را ببینید، اما بدون گواهی و مدرک). می‌توانید هزاران دوره را در وب‌سایت Coursera جستجو کنید

 

 ویژگی‌های کلیدی دوره

 

  • هزاران دوره برای انتخاب 
  • دوره های ایجاد شده توسط موسسات معتبر 
  • دریافت گواهی پس از اتمام 
  • گزینه‌های زیادی در Coursera موجود است و هر یک قیمت خاص خود را دارد. می‌توانید برخی از دوره ها را کاملا رایگان بگذرانید. قیمت دوره های پولی به عوامل مختلفی مانند طول دوره، تعداد درس ها و موسسه ارائه دهنده آن بستگی دارد.

 

دوره آنلاین زبان glish Grammar Pro 

 

این دوره یک دوره آموزشی در پلتفرم SkillShare است. معلم شما، Kallan، بومی ایالات متحده، این موضوعات گرامر را آموزش می‌دهد تا به شما کمک کند در مکالمه زبان انگلیسی روان شوید. چیزی که در مورد این دوره جالب است این است که علاوه بر یادگیری مهارت‌های مهم مانند گرامر، واژگان، و تلفظ، او همچنین یاد می‌دهد که چه زمانی باید قوانین را شکست. این به شما کمک می‌کند بیشتر شبیه یک سخنران بومی باشید. 

 

دوره انگلیسی Grammar Pro بیش از ۱۰۰ درس ویدیویی دارد. همچنین یک پی دی اف از مطالب آموزشی مهم و همچنین ۳ پروژه که در طول دوره تکمیل خواهید کرد، موجود است. بیش از ۱۶۰۰۰ دانش آموز در این دوره آنلاین زبان انگلیسی ثبت نام کرده اند و می توانید نظرات آنها را در وب سایت SkillShare بخوانید. 

 

ویژگی‌های کلیدی دوره

 

 سطوح A1-C1 را پوشش می‌دهد 

  • وجود صدها درس ویدیویی با فایل‌های پی‌دی‌اف اضافی از مواد تمرینی 
  • امکان خواندن نظرات دانشجویان گذشته 
  • می‌توانید از طریق پلتفرم SkillShare به دوره انگلیسی Grammar Pro دسترسی داشته باشید. هزینه آن ۳۲ دلار  در ماه، یا ۱۶۸ دلار برای سال (۱۴ دلار در ماه) است. همچنین می توانید SkillShare Premium را به صورت رایگان با یک دوره آزمایشی ۷ روزه امتحان کنید.

 

دوره آنلاین EF English Live 

 

این دوره زبان آنلاین از یک رویکرد سه جانبه برای یادگیری زبان انگلیسی استفاده می‌کند. ابتدا در کلاس‌های خصوصی با یک معلم زبان انگلیسی واجد شرایط شرکت می‌کنید. شما همچنین در کلاس‌های گروهی کوچک با افرادی از سراسر جهان ثبت نام می‌کنید تا صحبت کردن و مکالمه را تمرین کنید. سوم، شما به صدها درس تعاملی دسترسی دارید که می‌توانید در زمان خود مطالعه کنید. رویکرد یادگیری ترکیبی می‌تواند یکی از مؤثرترین روش‌ها برای یادگیری باشد و زمان کلاس را روی موضوعاتی که می‌توانید به طور مستقل یاد بگیرید تلف نمی‌کند. 

 

همچنین انواع مختلفی از دوره‌ها وجود دارد که می‌توانید در آن شرکت کنید، مانند انگلیسی عمومی و انگلیسی تجاری، و همچنین دوره های آمادگی TOEIC و TOEFL. می توانید با آنها در وب سایت تماس بگیرید تا برنامه دوره‌ای متناسب با نیاز شما طراحی کنند.

 

 ویژگی‌های کلیدی دوره

 

  •  درس‌های خصوصی زنده و کلاس‌های گروهی یادگیری ترکیبی (کلاس‌های زنده و مطالعه مستقل) 
  • انواع دوره‌ها مانند انگلیسی تجاری و آمادگی آزمون 
  • برای اطلاع از هزینه EF English Live، می‌توانید برای دریافت قیمت رایگان در وب‌سایت آنها با آنها تماس بگیرید. قیمت به نوع دوره‌ای که انتخاب می‌کنید و تعداد دفعات شرکت در کلاس‌ها بستگی دارد.

 

دوره آنلاین زبان USA Learns 

 

این سایت یک وب سایت کاملا رایگان است که به بزرگسالان کمک می‌کند انگلیسی را به صورت آنلاین یاد بگیرند. دور‌ه‌هایی وجود دارد که بر آموزش مهارت‌های عمومی زبان انگلیسی و همچنین موضوعات ویژه‌ای مانند مهارت‌های زندگی به زبان انگلیسی و حتی دوره شهروندی ایالات متحده برای کمک به آماده سازی دانش آموزان برای مصاحبه و امتحان شهروندی تمرکز دارد. 

 

بیشتر بخوانید:
جملات انگلیسی در سفر؛ ۴۵ جمله و عبارت پرکاربرد

 

صدها درس ویدیویی با فعالیت های تمرینی نیز در این سایت وجود دارد. همانطور که از نام سایت پیداست، دوره‌ها انگلیسی آمریکایی را آموزش می‌دهند و بر زندگی روزمره در ایالات متحده تمرکز دارند. شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته به صورت رایگان به دوره‌ها دسترسی داشته باشید.  آنها اخیراً برنامه‌ای را برای آسان‌تر کردن یادگیری ایجاد کرده‌اند. USA Learns را در هر زمان به صورت رایگان امتحان کنید. 

 

ویژگی‌های کلیدی سایت

 

  • درس‌های ویدیویی با تمرین‌ها
  • دوره شهروندی ایالات متحده آمریکا 
  • همه دوره‌ها و سایر منابع در وب‌سایت USA Learns کاملاً رایگان و در دسترس همه هستند.

 

دوره آنلاین زبان انگلیسی لینگانو

 

دوره آنلاین زبان انگلیسی لینگانو، یکی جامع‌ترین دوره‌های آموزش زبان است که شامل مباحث گرامر، واژگان، تلفظ و مهارت‌های ارتباطی است. با ثبت نام در این دوره، می‌توانید به صورت جامع و کامل زبان انگلیسی را یاد بگیرید. این دوره دارای درس‌هایی به صورت ویدیو جزوه و تمرین است و برای هر سطح زبانی در نظر گرفته شده‌اند. با ثبت نام در دوره جامع زبان لینگانو، شما می‌توانید مهارت‌های زبان انگلیسی خود را تقویت کنید. اساتید دوره جامع لینگانو با تسلط بر به روزترین تکنیک‌ها و شناخت نیازهای زبان‌اموزان، آن‌ها را در طول مسیر دوره همراهی می‌کنند.  تعاملی بودن دوره یکی از نکات مثبت آن است که باعث می‌شود زبان آموزان بتوانند در هر ساعت از شبانه روز، سوالات خود را از اساتید دوره بپرسند. 

 

ویژگی‌های کلیدی دوره

 

  • جامع بودن دوره و در بر گرفتن مهارت‌های گفتاری، نوشتاری، خواندن، و شنیدن، گرامر و واژگان
  • وجود فایل‌های ویدیویی، جزوات آموزشی و تمرین
  • استفاده از تکنیک‌های به روز آموزشی
  • تعاملی بودن دوره
  • برای اطلاع از قیمت دوره با سایت دوره جامع زبان لینگانو مراجعه کنید

 

چرا باید یک دوره آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی بگذرانید؟

 

 اگر از روشی ساختاریافته برای یادگیری لذت می‌برید، دوره‌های آنلاین زبان انگلیسی یک گزینه عالی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند. با طرح ریزی برنامه ای که دنبال کردن آن آسان است، حدس و گمان را از آنچه باید مطالعه کنید، حذف می‌کند. این دوره‌ها همچنین یک راه آسان برای یادگیری زبان انگلیسی در خانه شما هستند. ممکن است شما فقط بتوانید در یک زمان خاص در کلاس ها شرکت کنید، اما افراد دیگر شاید کمی انعطاف پذیرتر باشند. در دسترس بودن شما هرچه که باشد، یک دوره آنلاین به راحتی می‌تواند در یک برنامه شلوغ قرار گیرد. 

 

بیشتر بخوانید:
تلفظ کلمات انگلیسی؛ ۹ منبع رایگان برای یادگیری تلفظ

 

نحوه استفاده از دوره‌های آنلاین برای یادگیری زبان انگلیسی

 

 استفاده از یک دوره آنلاین زبان انگلیسی بهتر است به عنوان بخشی از یک روال یادگیری اختصاصی استفاده شود. می‌توانید چند بار در هفته یا حتی هر روز اگر وقت دارید، یک ساعت را برای درس خواندن و مطالعه زبان انگلیسی اختصاص دهید. تمرین مستمر کلید توسعه مهارت‌هایی است که یاد می‌گیرید. همچنین بهتر است از یک دوره آنلاین همراه با سایر روش‌های یادگیری استفاده کنید. 

 

به عنوان مثال، اگر دوره بسیار متمرکز بر گرامر باشد، یک برنامه زبان ممکن است به خوبی کار کند تا واژگان گسترده‌تری را به شما آموزش دهد. اگر دوره جامع است، اما هنوز سوالاتی دارید، ممکن است یک کتاب بهترین پاسخ باشد. 

 

سخن پایانی 

 

یادگیری زبان انگلیسی می‌تواند دشوار به نظر برسد، اما اگر ابزار مناسبی برای یادگیری پیدا کنید، کار را بسیار آسان‌تر می‌کند. امیدواریم این لیست بتواند شما را به دوره‌ای راهنمایی کند که برای شما مناسب است. چه بخواهید روی یک مهارت خاص تمرکز کنید یا سطح کلی خود را ارتقا دهید، می‌توانید دوره ای را پیدا کنید که برای شما مناسب است. اما به یاد داشته باشید، دوره‌ها به بهترین وجه همراه با سایر روش‌های یادگیری استفاده می‌شوند، راه‌های مختلفی برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که روش‌هایی را بیابید که بهترین تاثیر را شما دارند! 

 

سوالات متداول 

 

چگونه می توانم به زبان انگلیسی مسلط باشم؟ 

 

بهترین راه برای مسلط شدن به زبان انگلیسی، توسعه همه مهارت‌های زبانی مانند گوش دادن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن است. یک دوره آنلاین زبان انگلیسی یک راه عالی برای انجام این کار است؛ زیرا بسیاری بر گوش دادن و صحبت کردن با معلمان بومی و همچنین تمرین مستقل برای توسعه مهارت‌های دیگر تمرکز می‌کنند. همچنین می‌توانید از یک دوره آنلاین در ترکیب با منابع دیگر مانند یک برنامه زبان یا یک کتاب انگلیسی استفاده کنید تا به شما کمک کند به تسلط خود برسید.

 

چگونه می توانم در ۳ ماه انگلیسی خود را بهبود بخشم؟ 

 

برای بهبود زبان انگلیسی خود در ۳ ماه، باید زمان زیادی را به مطالعه اختصاص دهید. ایجاد یک روال یادگیری و رعایت آن مهم است. اختصاص دادن مقداری زمان در روز به مطالعه به شما کمک می‌کند پیشرفت مداوم را مشاهده کنید. به طور قطع نمی‌توان گفت که در 3 ماه مسلط خواهید شد، اما قطعاً می‌توانید در این مدت زمان بهبود مهارت‌های خود را مشاهده کنید.

 

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید