مکالمات انگلیسی

مکالمات انگلیسی رایگان را از کجا پیدا کنیم؟

فهرست مطالب

اگر می‌خواهید نمونه مکالمات انگلیسی رایگان را برای تقویت مهارت اسپیکینگ خود دانلود کنید، این مقاله برای شما تهیه شده است. ابتدا چند پادکست انگلیسی زبان را به شما معرفی می‌کنیم. پادکست‌ها مکالمات صوتی هستند که می‌توانید به صورت رایگان آن ها را دانلود کنید. سپس برخی از کانال‌های YouTube را که ممکن است برای شما مناسب باشد به اشتراک می‌گذاریم. همانطور که می‌دانید، یوتیوب مکانی عالی برای یافتن مکالمات انگلیسی است. با وبلاگ لینگانو همراه باشید.

پادکست‌ مکالمات انگلیسی مناسب برای مبتدی‌ها 

اگر مهارت گوش دادن شما چندان خوب نیست، ایده خوبی است که به پادکست‌های دانش آموزان انگلیسی گوش دهید؛ زیرا درک آنها آسان است. در زیر چند پادکست ESL وجود دارد که توصیه می‌کنیم از آن‌ها استفاده کنید.

پادکست Culips ESL

این پادکست توسط گروهی از اساتید زبان انگلیسی برگزار می‌شود. چیزی که در مورد این پادکست جالب است این است که معلمان در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌کنند. بنابراین، گوش دادن به این پادکست راه خوبی برای مبتدیان برای یادگیری لغات جدید است.

پادکست Culips ESL

پادکست انگلیسی Effortless 

پادکست دیگری که به شما در بهبود مکالمات انگلیسی کمک می‌کند، پادکست Effortless است. AJ Hoge، مجری این پادکست، یک معلم زبان انگلیسی است. پادکست او قابل درک و جالب است. بنابراین می‌تواند در لیست ما جا داشته باشد.

بیشتر بخوانید:
تمرین کردن با پارتنر زبان چه تاثیری در یادگیری دارد؟

پادکست انگلیسی English across the Pond

این پادکست بسیار منحصر به فرد است. مجری آن جنیفر از آمریکا و دان از انگلیس است. اگر به این پادکست گوش دهید، همزمان انگلیسی آمریکایی و انگلیسی بریتانیایی را یاد خواهید گرفت. گوش دادن به مکالمات انگلیسی آن‌ها یک راه عالی برای بهبود مهارت شنوایی شما به زبان انگلیسی شماست!

پادکست انگلیسی English across the Pond

پادکست انگلیسی Luke

این پادکست برنده جایزه برای زبان آموزان انگلیسی است. مجری این برنامه لوک، معلم انگلیسی از لندن است. یکی از چیزهایی که ممکن است مبتدیان در مورد این نمایش دوست داشته باشند این است که برخی از قسمت ها رونوشت دارند!

اگر مبتدی هستید، لطفا تا حد امکان به پادکست‌های بالا گوش دهید. هنگامی که گوش دادن شما بهبود یافت، می‌توانید انواع دیگر پادکست‌ها را درک کنید.

بیشتر بخوانید:

پادکست‌ مکالمات انگلیسی مناسب برای زبان آموزان متوسط

اگر مهارت گوش دادن شما در سطح متوسط یا بالاتر باشد، پیدا کردن پادکست برای گوش دادن آسان‌تر خواهد بود؛ زیرا دیگر شما محدود به پادکست برای دانش آموزان ESL نیستید. در ادامه پادکست‌های جالبی وجود دارد و مکالمات انگلیسی در این پادکست‌ها به زبان انگلیسی واقعی است.

پادکست NoSleep

اگر داستان‌های ترسناک را دوست دارید، قطعا عاشق این پادکست خواهید شد. این پادکست چندین داستان کوتاه و ترسناک را در هر قسمت گردآوری می‌کند. آنها به خوبی با روایت تخصصی، و موسیقی ترسناک برای تقویت داستان‌ها ساخته شده‌اند.

پادکست NoSleep

پادکست Stuff You Should Know

این پادکست شنوندگان را در مورد طیف گسترده‌ای از موضوعات جالب مانند نحوه عملکرد انتخاب طبیعی، نحوه کار دوستیابی آنلاین و غیره به شنوندگان آموزش می‌دهد. این پادکست مناسب همه است. مهم نیست که علایق شما چیست، احتمالاً قسمت‌هایی را خواهید یافت که مورد علاقه شما هستند.

بیشتر بخوانید:

پادکست The Filmcast

پادکست  The Filmcastپادکستی برای دوستداران سینما! در این پادکست، میزبانان درباره آخرین فیلم‌ها، نقدهای فیلم، اخبار فیلم، برنامه‌های تلویزیونی و سرگرمی بحث می‌کنند. بسیاری از دانشجویان انگلیسی عاشق یادگیری زبان انگلیسی از طریق فیلم هستند. اگر شما یکی از آنها هستید، این پادکست برای شما مناسب است.

پادکست The School of Greatness

آیا عاشق داستان‌های الهام بخش هستید؟ در این پادکست، مجری با برخی از بزرگ‌ترین افراد روی کره زمین مصاحبه می‌کند: از ذهن‌های تجاری درخشان، ورزشکاران در سطح جهانی، تا برخی از تاثیرگذارترین رهبران فکری خارج از کشور.

پادکست The School of Greatness

برای گوش دادن به پادکست به چه چیزهایی نیاز داریم؟

برای گوش دادن به پادکست ها در تلفن خود، به یک «podcast player» نیاز دارید. کافی است به فروشگاه برنامه خود بروید و “podcast app” را جستجو کنید و یکی را با رتبه بندی خوب انتخاب کنید. یا می‌توانید Pocket Casts را نصب کنید. این برنامه محبوب ترین برنامه پادکست است. پس از نصب، برنامه را باز کنید و با وارد کردن نام پادکست یا عبارت جستجو، پادکست‌ها را جستجو کنید.

بیشتر بخوانید:
۷ آهنگ انگلیسی برای تقویت زبان + متن و ترجمه فارسی

برخی از برنامه‌های پادکست مانند Pocket Casts و Podcast Addict به شما امکان می‌دهند مکالمات انگلیسی را در تلفن خود دانلود کنید. اگر داده‌های اینترنت تلفن شما محدود است، توصیه می‌کنم قسمت‌های زیادی را زودتر از موعد از طریق شبکه WIFI دانلود کنید. به این ترتیب می‌توانید بدون استفاده از داده‌های اینترنت گوشی خود به مکالمات انگلیسی گوش دهید.

گوش دادن به پادکست

اگر به دلایلی نمی‌خواهید از یک برنامه پادکست استفاده کنید، می توانید مکالمات را مستقیماً به عنوان فایل MP3 روی رایانه یا تلفن خود دانلود کنید. ابتدا به وب سایت پادکست بروید. بعد از مشاهده فهرست اپیزودها، روی عنوان یک اپیزود کلیک کنید تا صفحه آن قسمت باز شود.

در مرحله بعد در صفحه مربوط به آن قسمت، لینک یا نماد دانلود را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید. وب سایت‌های مختلف طرح بندی متفاوتی خواهند داشت. اما مراحل دانلود فایل‌های صوتی تقریباً یکسان است. مطمئن شوید که فایل های صوتی زیادی دانلود می‌کنید تا مجبور نباشید این کار را به طور مرتب انجام دهید.

یوتیوب؛ مکانی برای بدست آوردن مکالمات انگلیسی نامحدود

تماشای ویدیوهای یوتیوب راهی عالی برای تمرین مهارت گوش دادن شماست.حجم محتواها در یوتیوب بسیار زیاد است است. هر دقیقه محتوای جدید اضافه می‌شود. بهترین راه برای شروع، مشترک شدن در کانال‌های یوتیوبی مورد علاقه شما است. لیستی از کانال‌های جالب را در زیر می‌بینید:

  • Mr. Nightmare (داستان های ترسناک)
  • Buzzfeed Unsolved (جنایت حل نشده و چیزهای ماوراء طبیعی)
  • The Dodo(داستان‌های مثبت و نشاط‌آور برای دوستداران حیوانات
  • Chris Stuckmann (نقد فیلم)
  • Ted Talks (داستان ها و ایده های جالب به اشتراک گذاشته شده توسط کارشناسان)

بیشتر بخوانید:
تقویت مهارت مکالمه زبان با پادکست EnglishClass101 

اگر محتوا را متوجه نشدید، می‌توانید زیرنویس‌ها را فعال کنید. اگرچه اکثر زیرنویس‌ها ۱۰۰% دقیق نیستند، زیرا به‌طور خودکار توسط رایانه‌ها تولید می‌شوند، اما همچنان به شما ایده‌ای درباره آنچه گفته می‌شود، می‌دهند.اگر از YouTube برای بهبود گوش دادن خود استفاده نمی کنید، نصف عمر خود را بر باد دادید :). بنابراین، اکنون یک حساب YouTube ایجاد کنید و شروع به اشتراک در چند کانال جالب کنید!

چگونه مکالمات انگلیسی در یوتیوب را دانلود کنیم؟

گرچه شاید نیاز به این کار نباشد اما اگر واقعاً می خواهید این کار را انجام دهید، می‌توانید از یک برنامه رایگان مثل 4K Video Downloader و یا برخی از بات های تلگرامی مثل Utubestnot استفاده کنید. استفاده از این برنامه‌ها آسان است و شما می‌توانید انتخاب کنید که آیا کل ویدیو دانلود شود یا فقط آهنگ صوتی.

بیشتر بخوانید:
۱۳ توصیه برای بهبود لهجه آمریکایی  

سؤالات متداول

چطور می‌توانم شخصی را پیدا کنم که با او تبادل گفتگو کنم؟
شما می‌توانید شریک‌های تبادل گفتگو را از طریق وب‌سایت‌های تبادل زبان، گروه‌های رسانه‌های اجتماعی یا رویدادهای محلی تبادل زبان پیدا کنید. همچنین می‌توانید از دوستان یا همکاران خود بپرسید که آیا کسی را می‌شناسند که علاقه‌مند به تبادل گفتگو است.
آیا تبادل گفتگو واقعاً برای یادگیری یک زبان جدید مؤثر است؟
بله، تبادل گفتگو می‌تواند بسیار مؤثر برای یادگیری یک زبان جدید باشد. این فرصت را فراهم می‌کند تا در یک محیط طبیعی و گفتگویی تمرین صحبت کردن و گوش دادن را داشته باشید که می‌تواند به بهبود روانشناسی و تلفظ کمک کند.

سخن پایانی

اگر پادکست یا کانال یوتیوبی مورد علاقه خود را در مطالب بالا پیدا نکردید، پیشنهاد می‌کنیم خودتان پادکست‌ها یا کانال‌های یوتیوب جالب را جستجو کنید. افراد علایق متفاوتی دارند، می‌توانید پادکست یا کانال مورد علاقه خود را در کامنت برای ما بنویسید ساده ترین راه برای پیدا کردن پادکست مورد علاقه خود این است که برنامه پادکست خود (یا YouTube) را باز کنید و عبارتی مرتبط با موضوعات مورد علاقه خود وارد کنید. توجه داشته باشید که اگر مبتدی هستید، پیدا کردن محتوایی که به راحتی قابل درک باشد دشوار است. بنابراین، پیشنهاد می‌کنم پادکست‌ها یا کانال‌های یوتیوب را برای دانش‌آموزان انگلیسی جستجو کنید؛ زیرا میزبان این برنامه‌ها کندتر از حد معمول صحبت می‌کنند. برای یافتن این برنامه ها کافیست عبارات مربوط به یادگیری زبان انگلیسی را جستجو کنید. مکالمات انگلیسی در این دو رسانه، انگلیسی گفتاری واقعی هستند. برخلاف کتاب‌های صوتی، پادکست‌ها و یوتیوب رایگان هستند. این بدان معناست که می توانید بدون صرف هزینه به مکالمه انگلیسی گوش دهید.

اگر در تقویت سایر مهارت‌های زبان خود مثل خواندن، نوشتن و صحبت کردن نیاز به کمک دارید، ما در دوره جامع آکادمی زبان لینگانو تمام این مهارت‌ها را از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهیم. اساتید مجرب لینگانو با به روزترین تکنیک‌ها به تقویت شما در زبان انگلیسی کمک می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره جامع آموزش زبان لینگانو

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید