پادکست EnglishClass101

تقویت مهارت مکالمه زبان با پادکست EnglishClass101 

فهرست مطالب

اگر در اینترنت در جستجوی پادکست‌های مناسب برای تقویت زبان خود بوده باشید، حتما نام EnglishClass101 را شنیده‌اید. EnglishClass101 یک برنامه و پلتفرم یادگیری زبان است که دارای هزاران درس صوتی و تصویری است. درس‌ها، کلمات و عبارات کاربردی را توسط انگلیسی زبانان بومی آموزش داده می‌شود. کل دوره به زبان انگلیسی است و از سطح مبتدی تدریس می‎شود. در این مقاله از وبلاگ لینگانو تلاش کرده‌ایم تا بیشتر در مورد پادکست EnglishClass101 و به طور کلی سایت و دوره آن صحبت کرده و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار دهیم؛ پس تا ادامه مقاله با ما همراه باشید.

پادکست EnglishClass101 در یک نگاه!

پادکست EnglishClass101 یک دوره آموزشی توسط Innovative Language است، یک پلتفرم آموزش زبان انگلیسی با بیش از ۳۴ دوره زبان. شما می‌توانید در برنامه یا از طریق وب سایت به پادکست دسترسی داشته باشید. EnglishClass101 یک انتخاب بسیار محبوب است؛ زیرا از درس‌های صوتی و تصویری استفاده می‌کند تا به شما در یادگیری مکالمه زبان انگلیسی کمک کند. آزمون‌های تمرینی و فلش کارت‌های واژگان زیادی در وبسایت آن وجود دارد و شما حتی می‌توانید با یک معلم انگلیسی به صورت فردی کار کنید.

دوره englishclass101

پادکست EnglishClass101 برای چه دوره‌ای مناسب است؟

EnglishClass101 دارای ۵ سطح است: مبتدی کامل، مبتدی، متوسط، متوسط رو به بالا و پیشرفته. سطوح متوسط و متوسط رو به ​​بالا بیشترین دروس را دارند، اما اگر اشتراک را خریداری کنید، به شما امکان دسترسی به همه سطوح را می‌دهد تا بتوانید دروسی را انتخاب کنید که برای شما مفید است. دروس در هر دو حالت انگلیسی بریتانیایی یا آمریکایی وجود دارد و در صورت تمایل می‌توانید هر دو دوره را داشته باشید. تمامی درس‌ها نیز ۱۰۰% به زبان انگلیسی هستند. این یک رویکرد مفید و همه جانبه برای زبان آموزانی است که از قبل مقداری انگلیسی می‌دانند.

هزینه دوره EnglishClass101 چقدر است؟

EnglishClass101 به برخی از محتوای خود دسترسی رایگان می‌دهد. علاوه بر این، سه سطح اشتراک پولی نیز دارد و می‌توانید بین یک برنامه ۱، ۳، ۶، ۱۲ یا ۲۴ ماهه یکی را انتخاب کنید. هر چه ماه‌های بیشتری بخرید، هزینه ماهانه آن ارزان‌تر است. هزینه اشتراک اولیه بین۴ تا ۸ دلار در ماه است. هزینه اشتراک Premium بین ۱۰ تا ۲۵ دلار در ماه است. هزینه اشتراک Premium+ از ۲۳ تا ۴۷ دلار در ماه است.

بیشتر بخوانید:

آیا خرید اشتراک ارزشش را دارد؟ 

این موضوع بستگی به میزان محتوایی دارد که می‌خواهید استفاده کنید. با طرح رایگان، می‌توانید به حدود ۱۰۰ درس دسترسی داشته باشید. همچنین ویدیوهای رایگان در کانال یوتیوب EnglishClass101 وجود دارد. اشتراک Basic به شما امکان دسترسی به تمام دروس در پنج سطح را می‌دهد، اما برای انجام هر یک از فعالیت‌های تمرینی به اشتراک Premium نیاز دارید. با اشتراک Premium+، بازخورد یک به یک از یک معلم انگلیسی دریافت می‌کنید که شما را در طول دوره راهنمایی می‌کند. 

بیشتر بخوانید:

دوره آزمایشی رایگان EnglishClass101 

دوره EnglishClass101 دارای یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه است که به شما امکان می‌دهد به تمام محتوای موجود در اشتراک Premium دسترسی داشته باشید. برای دریافت نسخه آزمایشی رایگان، لازم نیست اطلاعات کارت اعتباری را وارد کنید. این پلتفرم همچنین ۶۰ روز ضمانت بازگشت پول دارند. شما می‌توانید ظرف ۶۰ روز اشتراک خود را لغو کنید و پول خود را پس بگیرید.

دوره EnglishClass101 چگونه به شما کمک می‌کند تا زبان را یاد بگیرید

EnglishClass101 یکی از ساده‌ترین پلتفرم‌ها برای شروع است. شما فقط باید آدرس ایمیل خود را وارد کرده و تایید کنید. نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری نیست. در مرحله بعد، برای تنظیم حساب خود به ۴ تا ۵ سوال پاسخ می‌دهید. یکی از سوالات از شما می‌پرسد که می خواهید در کدام یک از ۵ سطح شروع کنید. هیچ آزمایش تعیین سطحی وجود ندارد، اما اگر فکر می‌کنید سطح انتخابی خیلی آسان یا سخت است، می‌توانید بعداً آن را تغییر دهید.

بیشتر بخوانید:
تفاوت لهجه بریتیش و امریکن چیست و چگونه آن را تشخیص دهیم

معایب پادکست EnglishClass101 چیست؟

بزرگترین مشکل در مورد این پلتفرم، کلاس‌هایی است که برای مبتدیان کامل آماده شده است. ویدیوها از توضیحات بسیار پیچیده‌ای استفاده می‌کنند و مفید نیستند. اما، اگر پلتفرم را بیشتر بررسی کنید، درس‌های دیگری وجود دارد که عبارات را بهتر توضیح می‌دهند. اگر به درس‌های مبتدی نیاز دارید، برنامه‌های دیگر را برای یادگیری زبان انگلیسی امتحان کنید.

سایت englishclass101

دانلود پادکست EnglishClass101

برای دانلود این سری پادکست می‌توانید به سایت اصلی EnglishClass101  مراجعه کنید و یا از گوگل پادکست به آن دسترسی داشته باشید.

سؤالات متداول 

دوره EnglishClass101 چطور است؟
EnglishClass101 یک برنامه خوب برای یادگیری زبان انگلیسی است. درس‌های صوتی و تصویری جالبی دارد و موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد. 
آیا EnglishClass101 رایگان است؟
EnglishClass101 یک حساب همیشه رایگان ارائه می‌دهد که واقعاً رایگان است و نیازی به وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری ندارید. با حساب رایگان، به بیش از ۱۰۰ درس، درس‌های جدید هفتگی، واژگان و فهرست عبارات و موارد دیگر دسترسی خواهید داشت. اگر می‌خواهید به همه درس‌ها و ویژگی‌های موجود دسترسی داشته باشید، به اشتراک پولی نیاز دارید.
چه چیزی را می‌توان در EnglishClass101 یاد گرفت؟
EnglishClass101 دارای ۵ سطح است، بنابراین می‌توانید از همان ابتدا شروع کنید و به سطح پیشرفته بروید. درس‌های زیادی در دسترس است. هر درس اصلی شامل واژگان و گرامر است. درس‌های دیگری نیز وجود دارد که موضوعات دیگری مانند فرهنگ، تجارت و فناوری را آموزش می‌دهد.
آیا پادکست EnglishClass101قانونی است؟
بله، EnglishClass101 یکی از دوره‌هایی است که توسط Innovative Languages ارائه می‌شود. این یک پلتفرم و اپلیکیشن آموزش زبان آنلاین است. شما می‌توانید بدون وارد کردن اطلاعات کارت اعتباری به محتوای رایگان دسترسی داشته باشید یا برای دسترسی به همه محتوا هزینه اشتراک را بپردازید.

اگر در تقویت سایر مهارت‌های زبان خود مثل خواندن، نوشتن و صحبت کردن نیاز به کمک دارید، ما در دوره جامع آکادمی زبان لینگانو تمام این مهارت‌ها را از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهیم. اساتید مجرب لینگانو با به روزترین تکنیک‌ها به تقویت شما در زبان انگلیسی کمک می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره جامع زبان انگلیسی لینگانو

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید