بازی یادگیری زبان

معرفی ۲۳ بازی یادگیری زبان؛ همراه با بازی بیاموزید!

فهرست مطالب

یکی از بهترین راه‌ها برای یادگیری زبان انگلیسی انجام بازی است که مطالعه را سرگرم کننده و هیجان انگیز می‌کند. هنگام بازی حتی متوجه تمام یادگیری‌هایی که در این مدت داشته‌اید، نخواهید بود! در این مقاله از وبلاگ لینگانو سعی کردیم شما را با ۲۶ بازی یادگیری زبان انگلیسی آشنا کنیم تا با آن‌ها بتوانید به صورت آنلاین، حضوری و با دوستان خود بازی کنید.

 

بازی Wordshake برای یادگیری زبان انگلیسی

 

بازی یادگیری زبان Wordshake

 

سطح بازی: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: بازی درهم آمیزی کلمات برای بهبود واژگان انگلیسی شما

 

اگر بازی‌های اکشن ESL را دوست دارید، Wordshake برای شما مناسب است. این بازی یادگیری زبان ۱۶ حرف تصادفی الفبا و سه دقیقه را در اختیار شما قرار می‌دهد. در طول این مدت، شما باید با استفاده از حروفی که دارید، تا جایی که می‌توانید کلمات انگلیسی را پیدا کنید (فکر کنید). هر بار که یک کلمه جدید می‌سازید، امتیاز می‌گیرید. از آنجایی که هیچ قاعده پیچیده‌ای در Wordshake وجود ندارد، این بازی یادگیری زبان یک بازی خوب برای ساخت واژگان برای دانش آموزان مبتدی و پیشرفته است.

 

 

بازی  یادگیری زبان Knoword 

 

سطح: متوسط / پیشرفته

ویژگی های کلیدی: تمرین واژگان انگلیسی با سرعت بالا

 

Knoword باید یکی از سرگرم کننده‌ترین، لذت‌بخش‌ترین و جذاب‌ترین بازی‌هایی باشد که زبان آموزان می‌شناسند. قوانین بسیار ساده است: شما یک دقیقه فرصت دارید تا هر چه بیشتر تعاریف را بخوانید و پاسخ صحیح را بنویسید. هر بار که یک پاسخ صحیح می‌دهید، یک یا دو ثانیه اضافی دریافت می‌کنید و هر چهار پاسخ صحیح، یک امتیاز به شما می‌دهد. می‌توانید هر تعداد کلمه را که می‌خواهید رد کنید، بنابراین «Esc» را فشار دهید یا هر زمان که کلمه‌ای را نمی‌دانید روی «Skip» کلیک کنید.

 

 

آیا با زبان انگلیسی آشنایی دارید اما نمی‌دانید چگونه از آن در مکالمات خود استفاده کنید؟ ما در دوره حرفه‌ای مکالمه لینگانو تمام تکنیک‌ها برای تبدیل شدن به یک انگلیسی زبان نیتیو را آموزش می‌دهیم. برای ثبت نام کلیلک کنید.

 

دوره مکالمه حرفه‌ای

 

بازی 4 Pics 1 Word

 

بازی یادگیری کلمات انگلیسی

 

 

سطح: همه سطوح

ویژگی های کلیدی: برنامه بازی تصویری برای تمرین واژگان انگلیسی در تلفن شما

 

این بازی به شما چهار عکس می‌دهد که یک چیز مشترک دارند و شما باید حدس بزنید که آن چیست. گاهی اوقات پاسخ واضح است، اما گاهی اوقات باید سخت فکر کنید و از نکاتی برای دریافت کمک استفاده کنید. چه یک زبان آموز مبتدی انگلیسی باشید و چه یک سخنور مسلط، این بازی یادگیری زبان مطمئنا مغز شما را فعال می‌کند و باعث می‌شود به زبان انگلیسی فکر کنید. به علاوه همیشه می‌توانید فلش کارت‌های خود را برای کلماتی که نمی‌دانید ایجاد کنید. چه کسی گفته است که سرگرمی و یادگیری با هم نیستند؟

 

بازی Visual Thesaurus Spelling Bee 

 

سطح: پیشرفته

ویژگی‌های کلیدی: بازی املا برای زبان آموزان پیشرفته انگلیسی

 

به یک کلمه گوش دهید و سعی کنید آن را درست بنویسید. با این حال، املای برخی از کلماتی که می‌شنوید آنقدر سخت است که احساس می‌کنید زنبور موجود در بازی به شما و غلط املایی شما می‌خندد.

 

بیشتر بخوانید:
آموزش زبان با داستان کوتاه انگلیسی  

 

بازی Word Whomp 

 

بازی انگلیسی

 

سطح: همه سطوح

ویژگی های کلیدی: بازی زیبا که مهارت های املایی و حفظ کردن شما را آزمایش می کند

 

این بازی یکی دیگر از بازی‌های کلمات مانند Wordshake اما جذاب‌تر، Word Whomp به شما امکان می‌دهد مهارت‌های نوشتاری و املای انگلیسی خود را تمرین کنید. در این بازی شش حرف به شما داده می‌شود و باید تعیین کنید که چند کلمه را می‌توان با آن حروف نوشت. شما دو دقیقه و نیم فرصت دارید تا هر کلمه را بیان کنید. اگر تعداد کلمات نادرست شما زیاد باشد، بازی به پایان می‌رسد. در این بازی به سرعت فکر کردن به کلمات واژگان انگلیسی را تمرین خواهید کرد، مهارتی که در مکالمات انگلیسی واقعی بسیار مفید خواهد بود.

 

بیشتر بخوانید:

 

بازی یادگیری زبان Freerice 

 

سطح: متوسط / پیشرفته

ویژگی‌های کلیدی: به شما امکان می‌دهد زبان انگلیسی را تمرین کنید و همزمان به نیازمندان کمک کنید

 

Freerice یکی دیگر از بازی‌های سبک مسابقه است که به شما کمک می‌کند مهارت‌های واژگان خود را بهبود ببخشید. به جای پاسخ دادن به مشکلات کلمات، یک کلمه به شما داده می‌شود و سپس باید نزدیک‌ترین مترادف آن را از بین چهار کلمه مختلف پیدا کنید. بازی آسان شروع می‌شود، اما در مجموع با ۶۰ سطح، هر چه پیش می‌روید، بسیار سخت‌تر می‌شود. چیزی که Freerice را واقعاً از بازی‌های دیگر متمایز می‌کند این است که این شرکت برای هر سوالی که درست پاسخ دهید، ۱۰ دانه برنج به خانواده‌های گرسنه اهدا می‌کند. بنابراین هر چه بیشتر بازی کنید، بیشتر به نیازمندان کمک می کنید.

 

 بازی Human Brain Cloud 

 

سطح: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: بازی به خاطر آوردن کلمات که تمرین انگلیسی رایگان را ارائه می‌دهد

 

Human Brain Cloud که به عنوان “یک بازی تداعی کلمات چند نفره” توصیف می‌شود، به همان اندازه که پیچیده است، ساده است. در این بازی کلمات تصادفی به شما داده می‌شود و هدف شما تایپ کلمات، عبارات یا حتی جملاتی است که با کلماتی که دریافت می‌کنید، مرتبط باشد. هیچ پاسخ درست یا غلطی وجود ندارد. این برنامه به سادگی پاسخ‌های شما را می گیرد و آنها را به بانک انجمن اضافه می‌کند.

 

اگر روی یک کلمه کلیک کنید، یک “ابر” را می بینید که کلمه شما در وسط آن به کلمات دیگری که مردم آن را با آن مرتبط می‌کنند، متصل است. این زمانی است که بازی شروع می‌شود؛ زیرا می‌توانید از این ویژگی برای یادگیری لغات استفاده کنید.

 

بازی‌های آنلاین Scrabble 

 

سطح: متوسط / پیشرفته

ویژگی‌های کلیدی: بازی تخته‌ای برای بهبود واژگان انگلیسی شما که می‌توانید به صورت آنلاین نیز بازی کنید

 

این بازی یادگیری زبان در ابتدا به عنوان یک بازی رومیزی طراحی شده بود، اما اکنون می‌توانید Scrabble را به صورت آنلاین با یک دوست، در برابر یک بازیکن مجازی دیگر یا در برابر رایانه بازی کنید. هفت حرف را به شکل کاشی انتخاب می‌کنید و از آنها برای ساختن کلمات استفاده می‌کنید. روی هر مربع یک حرف و عدد نوشته شده است که نشان دهنده امتیازی است که با استفاده از آن حرف به دست می‌آورید. تمام کاشی‌هایی که یکدیگر را لمس می‌کنند باید یک کلمه انگلیسی واقعی بسازند، و شما باید با استفاده از حروف کلمات دیگر که قبلاً نوشته شده‌اند، کلمات بسازید.

 

 

بازی‌های کلمه Learn English Today 

 

سطح: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: مجموعه عظیمی از بازی‌های کلمه در یک مکان

 

Learn English Today دارای ۱۳۵ بازی کلمه‌ای رایگان است تا به شما کمک کند واژگان انگلیسی خود را در حین سرگرمی بهبود بخشید. هر یک از این بازی‌ها که به چهار سطح (آسان، متوسط، دشوارتر و چالش‌برانگیزتر) و پنج دسته (معماهای متقاطع، جملات درهم، آزمون‌ها، کلمات از دست رفته و تمرین‌های مشابه) تقسیم می‌شوند، به شما کمک می‌کنند بدون توجه به سطحتان در زبان انگلیسی بهتر شوید.

 

بازی 7Words 

 

بازی کلمات انگلیسی

 

 

سطح: پیشرفته

ویژگی‌های کلیدی: چالش برانگیزترین بازی کلمات برای دانش آموزان انگلیسی

 

این بازی یادگیری زبان یکی از سخت‌ترین و در عین حال سرگرم‌کننده‌ترین و اعتیادآورترین بازی‌های انگلیسی است. هفت تعریف و ۱۸ کاشی با حروف دریافت می‌کنید و هدف شما این است که روی کاشی‌ها کلیک کنید تا کلماتی مطابق با تعاریف ایجاد کنید. پس از هر تعریف، تعدادی مربع خاکستری وجود دارد که با تعداد کاشی‌هایی که باید برای تشکیل آن کلمه استفاده کنید، مطابقت دارد. همراه با سه نکته، این تمام چیزی است که برای تکمیل ۷۷۷ پازل موجود در بازی باید داشته باشید. وقتی یک کلمه را حدس می‌زنید، تعریف آن خط زده می‌شود و کاشی‌های مربوطه ناپدید می‌شوند.

 

بازی یادگیری زبان Influent 

 

سطح: مبتدی

ویژگی‌های کلیدی: بازی برای یادگیری واژگان اشیاء روزمره

 

در این بازی، شما یک آپارتمان مدرن را کشف می‌‍کنید که در آن همه چیز قابل کلیک است. شما از یک دستگاه برای اسکن اشیا استفاده می‌کنید و نام آن شی را به زبان انگلیسی به شما می‌گوید. این بازی یادگیری زبان انگلیسی دارای تلفظ های صوتی بومی است و حافظه شما را با استفاده از آزمون‌های مبتنی بر زمان آزمایش می‌کند. همچنین یک مینی بازی دیگر نیز دارد که در آن با هواپیما پرواز می‌کنید و چیزهای مختلف را از بین می‌برید. این بازی به شما کمک می‌کند تا نام اشیاء مورد استفاده در زندگی روزمره را بیاموزید. مبتدیان می‌توانند به سرعت کلمات ضروری را که در بیشتر زمینه‌ها استفاده می‌شود، به روشی سرگرم کننده و بدون زحمت انتخاب کنند.

 

 

بازی‌های آنلاین رایگان Lovatts 

 

سطح: متوسط / پیشرفته

ویژگی های کلیدی: بازی Trivia برای دانش آموزان انگلیسی پیشرفته

 

این بازی برای تمرین مهارت‌های خواندن انگلیسی تحت فشار، عالی است. شما در واقع خلاف ساعت بازی می‌کنید و هر چه زمان بیشتری برای پاسخ دادن به یک سوال صرف کنید، امتیاز کمتری کسب می‌کنید. اگر زمانی نیاز به کمک داشتید، می‌توانید از سیستم بخواهید که به شما کمک کند. روی کلمه “Hint” در سمت راست بالای خط خاکستری کلیک کنید و یکی از پاسخ‌های نادرست حذف می‌شود.

 

آزمون املای تطبیقی توسط SpellQuiz 

 

آزمون انگلیسی

 

سطح: مبتدی / متوسط

ویژگی‌های کلیدی: دیکته‌های سرگرم کننده و زیبای انگلیسی

 

تصور کنید بتوانید به صورت آنلاین دیکته انجام دهید، اما سایت کاملاً زیبا و به خوبی طراحی شده است. صداها بسیار شفاف است. هر جمله بلافاصله بررسی و تصحیح می‌شود. برای دانستن بیشتر در مورد هر کلمه‌ای می‌توانید روی آن کلیک کنید. این برنامه اشتباهات شما را در نظر می‌گیرد هرچه پیشرفت کنید، جملات سخت‌تری به شما داده خواهد شد. همچنین امکان بررسی آمار کلمات و اشتباهات شما وجود دارد. ثبت نام کنید و به همه این ها و بسیاری از تست‌ها، آزمون‌ها و موارد دیگر به صورت رایگان دسترسی داشته باشید.

 

بازی Grammar of Doom 

 

سطح: متوسط / پیشرفته

ویژگی های کلیدی: بازی یکپارچه‌سازی با سیستم‌عامل برای تمرین دستور زبان انگلیسی

 

The Grammar of Doom یک بازی گرامر به سبک ماجراجویی است که در آن اسرار پنهان در یک معبد قدیمی و جادویی را کشف می‌کنید. برای اینکه بهتر متوجه شوید، تصور کنید ایندیانا جونز، کلاس انگلیسی شما را تدریس میکند. در کل ۱۰ اتاق در معبد وجود دارد و هر اتاق یک سری پازل دارد که باید با استفاده از زبان انگلیسی آنها را حل کنید. برای اینکه به اتاق بعدی بروید و در نهایت بازی را شکست دهید، باید از مهارت‌های گرامر و واژگان خود برای ساختن جملات انگلیسی و حل این معماها استفاده کنید.

 

بازی 20 Questions

 

سطح: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: نسخه دیجیتالی بازی کلاسیک بیست سوالی

 

این یک چرخش دیجیتالی در بازی کلاسیک ۲۰ سوالی است. ابتدا به یک حیوان، گیاه، ماده معدنی، مفهوم یا کلمه ناشناخته فکر کنید. هنگامی که کلمه خود را انتخاب کردید، سیستم شروع به پرسیدن سؤالاتی می‌کند که باید با کلماتی مانند «بله»، «نه»، «گاهی اوقات»، «شاید» و موارد دیگر پاسخ دهید. هر سوال همراه با پاسخ شما در حین بازی روی صفحه ظاهر می‌شود. در پایان سوال شماره ۲۰، سیستم به شما خواهد گفت که به چه چیزی فکر می‌کنید. اگر نتواند کلمه شما را حدس بزند، برنده می‌شوید!

 

بازی‌های Proof It

 

سطح: متوسط / پیشرفته

ویژگی‌های کلیدی: بهترین بازی برای تمرین تصحیح انگلیسی

 

آیا فکر می‌کنید آنچه را که برای مصحح شدن لازم است، دارید؟ ۱۰ جمله با یک اشتباه به شما داده می‌شود. ماموریت شما این است که هر ۱۰ اشتباه را پیدا و اصلاح کنید. ما این بازی را برای دانش آموزان پیشرفته زبان انگلیسی که در حال برداشتن گام‌های نهایی به سمت تسلط هستند یا برای امتحان آماده می‌شوند، توصیه می‌کنم. اشتباهاتی که می‌توانید در این جملات پیدا کنید از دستور زبان و اشتباهات املایی تا نقطه گذاری (ممکن است کاما وجود نداشته باشد) و اشتباهات بزرگ دیگر را شامل می‌شود.

 

بازی جذاب Bubbles 

 

سطح: مبتدی

ویژگی‌های کلیدی: برای بهبود مهارت‌های جمله سازی شما عالی است

 

این بازی یادگیری زبان، یک پازل آنلاین ساده است که در آن باید یک جمله بسازید که یک عکس را به درستی در یک محدودیت زمانی توصیف کند. به شما تعدادی حباب کلمه نشان داده می‌شود و باید آنها را برای ایجاد یک جمله پیوند دهید. با ادامه ساختن جملات مناسب در هر سطح، تعداد حباب‌های کلمه کم می‌شود. این بازی گزینه‌های سرعت مختلفی دارد و به شما امکان می‌دهد دسته واژگان را تعیین کنید. به عنوان مثال، می‌توانید بازی را با اشیاء شخصی، غذا، حیوانات، ورزش، شغل، طبیعت، رنگ‌ها، حروف یا اعضای بدن انجام دهید.

 

بازی Magnetic Poetry

 

سطح: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: مناسب تمرین رایتینگ انگلیسی بدون نیاز به نوشتن

 

Magnetic Poetry که در اصل یک مجموعه آهنربایی واقعی است، پنج کیت کامل را به صورت آنلاین رایگان ارائه می‌دهد. در این بازی باید از کلماتی که به شما داده می‌شود برای ساختن شعر، داستان، جوک یا هر چیزی که به ذهنتان می‎رسد استفاده کنید. دوستان خود را به مسابقه دعوت کنید تا ببینید چه کسی اولین کسی است که از ۵۰ یا ۱۰۰ کاشی استفاده می‌کند و یک داستان منسجم (منطقی) ایجاد می‌کند. در واقع می‌توانید هر چیزی را با Magnetic Poetry ایجاد کنید.

 

بازی کلاسیک BoggleBoggle

 

سطح: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: بازی تقلا با کلمه برای بازی حضوری

 

این بازی یک بازی رومیزی است. Boggle یک بازی سرگرم کننده برای بازی به تنهایی یا با گروهی از دوستان است. هدف ایجاد کلمات با اتصال حروف در تخته Boggle است. ابتدا تخته را تکان دهید و تا حروف مخلوط شود. تایمر را تنظیم کنید و سپس شروع به نوشتن تمام کلمات انگلیسی کنید که می‌توانید از حروف روی تخته ایجاد کنید. در بازی سنتی، کلمات را فقط می‌توان با اتصال حروفی که در کنار یکدیگر قرار دارند، تشکیل داد. اما، برای تمرین بیشتر، می‌توانید قوانین را تغییر دهید و از هر حروف روی تخته برای ساختن کلمات انگلیسی خود استفاده کنید.

 

 بازی با ورق Rewordable

 

سطح: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: بازی با ورق که به بهبود املای شما کمک می‌کند

 

Rewordable یک بازی کارتی است که به شما کمک می‌کند تا کلمات انگلیسی را تشخیص دهید و هجی کنید. ۱۲۰ کارت وجود دارد که هر کدام حاوی یک حرف یا ترکیب حروف است. از کارت‌هایی که در دست دارید برای املای کلمات استفاده می‌کنید. در طول بازی، می‌توانید حروف بازیکنان دیگر را بدزدید یا از آنها استفاده کنید.  این بازی ممکن است چالش برانگیز به نظر برسد، اما پس از چند دور بازی، شروع به درک نحوه بازی خواهید کرد. این بازی یادگیری زبان می تواند راهی سریع برای بهبود تسلط شما و گسترش دایره لغات انگلیسی شما باشد.

 

۲۰ سوالی (نسخه کلاسیک)

 

سطح: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: بازی گروهی برای تمرین سوال پرسیدن به زبان انگلیسی

 

این بازی یک بازی کلاسیک برای هر سطح مهارت است و نسخه اصلی و حضوری بازی دیجیتال ۲۰ سوالی که قبل‌تر معرفی کردیم است. برای انجام این بازی نیز، یک بازیکن به یک کلمه فکر می‌کند. سپس، بازیکنان دیگر به نوبت سؤالات «بله» یا «نه» می‌پرسند تا مشخص کنند به چه کلمه‌ای فکر می‌کند. برای ساده‌تر کردن این کار، می‌توانید کلمات را به دسته‌های خاصی مانند رنگ‌ها یا کشورها محدود کنید. این یک بازی گروهی سرگرم کننده است که به شما کمک می‌کند واژگان انگلیسی را تمرین کنید و همچنین سوالاتی را به زبان انگلیسی بپرسید.

 

بازی گروهی Fishbowl

 

سطح: همه سطوح

ویژگی‌های کلیدی: بازی گروهی سرگرم کننده که چندین بازی را در یک بازی ترکیب می کند

 

این بازی به شما امکان می‌دهد مهارت‌های نوشتاری، خواندن و گفتاری انگلیسی خود را تمرین کنید. برای انجام این بازی به یک گروه بزرگ نیاز دارید. برای شروع، همه سه کلمه ساده انگلیسی را یادداشت می‌کنند. بعد، هر کلمه را در یک کاسه بریزید. 

 

بازی از سه دور تشکیل شده است. در دور اول، بازیکنان به نوبت کلمه‌ای را از کاسه بیرون می‌آورند و کلمه را برای هم تیمی‌های خود که باید کلمه را حدس بزنند، توصیف می‌کنند. پس از یک دقیقه، دور به پایان می‌رسد.

 

برای دور بعدی، از حرکات بی صدا (پانتومیم) استفاده کنید تا هم تیمی‌هایتان کلمات را حدس بزنند. برای دور نهایی، باید فقط از یک کلمه برای کمک به هم تیمی‌های خود در حدس زدن استفاده کنید.

 

بازی تلفنی!

 

سطح: مبتدی

ویژگی‌های کلیدی: بازی گروهی سرگرم کننده برای تمرین درک شنیداری

 

برای بازی تلفنی، گروهی از زبان آموزان مشتاق را جمع آوری کنید. همه ساکت در یک صف می‌نشینند. نفر اول به یک کلمه یا عبارت انگلیسی فکر می‌کند و آن را برای فردی که کنارش می‌نشیند زمزمه می‌کند. سپس، آن شخص کلمه را برای نفر بعدی زمزمه می‌کند. این کار تا جایی ادامه می‌یابد که کلمه به آخرین نفر برسد. نفر آخر کلمه را تکرار می‌کند و همه تعیین می‌کنند که چقدر از ابتدا تغییر کرده است. این بازی به شما امکان می‌دهد گوش دادن و صحبت کردن به زبان انگلیسی را تمرین کنید. 

 

چرا زبان انگلیسی را از بازی‌ها یاد بگیریم؟

 

لذت بردن در حین یادگیری زبان انگلیسی یک روش امتحان شده و واقعی است که بسیار کمک می‌کند. 

 

  • بازی ها فقط برای بچه‌ها نیستند. تحقیقات نشان می‌دهد که بزرگسالان در واقع بیشتر احتمال دارد اطلاعاتی را که از طریق یک فرآیند سرگرم کننده آموخته‌اند، به خاطر بسپارند.
  • بازی ها طیف وسیعی از مهارت‌های زبانی را به شما آموزش می دهند. همانطور که در لیست ما مشاهده کردید، می‌توانید از بازی ها برای تمرین نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن به زبان انگلیسی استفاده کنید.
  • بازی‌ها به شما امکان می‌دهند خارج از محیط کلاس درس سنتی بیاموزید. یادگیری به کلاس درس محدود نمی‌شود. اگر نمی‌توانید در یک کلاس رسمی انگلیسی ثبت نام کنید، سعی کنید از بازی‌ها برای بهبود تسلط خود در خانه استفاده کنید.
  • بازی‌های گروهی باعث تشویق گفتگو و افزایش اعتماد به نفس می‌شود. اگر می‌توانید، بازی‌های گروهی را امتحان کنید. این کار به شما این فرصت را می‌دهد که مهارت‌های مکالمه انگلیسی خود را در یک محیط سرگرم کننده و کم استرس تمرین کنید.
  • شما می‌توانید بازی‌های انگلیسی را در هر جایی انجام دهید. بازی‌های یادگیری زبان را می توان به صورت آنلاین، در خانه، کافی شاپ‌ها یا در یک مهمانی بازی کرد. فرصت‌های یادگیری زبان انگلیسی بی پایان است.

 

 

سخن پایانی

 

حتی اگر در حال حاضر در کلاس زبان انگلیسی شرکت می‌کنید، بازی‌ها یک مکمل سرگرم کننده و موثر برای درس‌های شما هستند. دفعه بعد که قصد دارید بنشینید و یک بازی انجام دهید، سعی کنید آن را به یک فعالیت انگلیسی زبان تبدیل کنید. به این ترتیب، زبان انگلیسی را بدون اینکه احساس خستگی کنید، تمرین خواهید کرد.

 

اگر در تقویت سایر مهارت‌های زبان خود مثل خواندن، گوش دادن و صحبت کردن نیاز به کمک دارید، ما در دوره جامع آکادمی زبان لینگانو تمام این مهارت‌ها را از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهیم. اساتید مجرب لینگانو با به روزترین تکنیک‌ها به تقویت شما در زبان انگلیسی کمک می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره جامع زبان لینگانو

 

 

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید