چگونه به زبان انگلیسی فکر کنیم؟

فکر کردن به زبان انگلیسی؛ تکنیک جالب برای تقویت مکالمه

فهرست مطالب

تا حالا به صدای درون خودتان که حرف می‌زند، گوش داده‌اید؟ به زبان فارسی است درست است؟ یکی از تکنیک‌های جالب برای تقویت مکالمه زبان، فکر کردن به زبان انگلیسی است. اگر می‌خواهید به انگلیسی فکر کنید، باید انگلیسی را بخشی از زندگی روزمره خود کنید. اگر هر روز  به مقدار زیاد از زبان انگلیسی استفاده کنید، به طور خودکار به انگلیسی فکر خواهید کرد. این اتفاق به طور طبیعی اتفاق خواهد افتاد. اغلب کسانی که مکالمه زبان انگلیسی قوی دارند، آن را در زندگی روزمره‌شان گنجانده‌اند. پادکست گوش کرده‌اند، مقاله‌ای به زبان انگلیسی خوانده‌اند و یا به انگلیسی صحبت کرده‌اند. امروز قصد داریم در وبلاگ لینگانو در مورد اینکه چگونه به انگلیسی فکر کنیم و آن را بخشی از زندگی روزمره کنیم، بحث خواهیم کرد.

 

آیا با زبان انگلیسی آشنایی دارید اما نمی‌دانید چگونه از آن در مکالمات خود استفاده کنید؟ ما در دوره حرفه‌ای مکالمه لینگانو تمام تکنیک‌ها برای تبدیل شدن به یک انگلیسی زبان نیتیو را آموزش می‌دهیم. برای ثبت نام کلیلک کنید.

دوره مکالمه حرفه‌ای

 

 

چگونه زبان انگلیسی را بخشی از زندگی روزمره خود کنیم؟

 

پاسخ این سوال ساده است. هر زمان که ممکن است همه چیز را به زبان انگلیسی انجام دهید. در اینجا چند نمونه آورده شده است:

 

  • اگر می‌خواهید چیزی یاد بگیرید، کتاب‌ها و مقالات انگلیسی در مورد این موضوع را بخوانید.
  • اگر سرگرمی یا علایق خاصی دارید، سایت‌های انگلیسی مرتبط با آن علایق را مرور کنید.
  •  زبان تلفن، کامپیوتر و تلویزیون خود را به انگلیسی تغییر دهید.
  • فیلم‌های هالیوود را در موسیقی متن اصلی (انگلیسی) تماشا کنید.
  • اگر به موسیقی علاقه دارید، آهنگ هایی به زبان انگلیسی گوش دهید.

 

گوش دادن به آهنگ انگلیسی

 

فکر می‌کنم حالا متوجه شده باشید. اگر کاری را می‌توان هم به زبان انگلیسی و هم به زبان فارسی انجام داد، همیشه آن را به زبان انگلیسی انجام دهید. برخی از مردم دوست دارند همه چیز را به زبان مادری خود انجام دهند؛ زیرا راحت‌تر است. اما اگر می‌خواهید به زبان انگلیسی فکر کنید، باید عادت استفاده از انگلیسی را در هر زمان ممکن در خود ایجاد کنید.

وقتی انگلیسی را بخشی از زندگی خود می‌کنید، فکر کردن به زبان انگلیسی آسان است باید. مهارت‌های شنیداری و صحبت کردن خود را بهبود بخشید، به طوری که بتوانید به زبان انگلیسی فکر کنید. شما باید هر روز مدتی را صرف بهبود زبان انگلیسی خود، به ویژه مهارت‌های شنیداری و گفتاری کنید. این مهارت‌ها بسیار مهم هستند و البته بهبود آنها دشوار .

کسانی که انگلیسی خوبی ندارند، نمی‌خواهند از آن استفاده؛ به همین دلیل است که آنها بسیار به زبان مادری خود تکیه می‌کنند. اگر انگلیسی شما عالی باشد، طبیعتاً دوست دارید از آن استفاده کنید و همانطور که بیشتر و بیشتر از انگلیسی استفاده کنید، شروع به فکر کردن به انگلیسی خواهید کرد.

آیا می خواهید شروع به بهبود زبان انگلیسی خود کنید؟ این مقاله را بخوانید:

 

چرا نمی‌توانید به زبان انگلیسی فکر کنید؟

 

برخی از زبان آموزان انگلیسی عادت دارند هنگام استفاده از انگلیسی بین انگلیسی و زبان مادری خود ترجمه کنند. این معمولا زمانی اتفاق می افتد که آنها به زبان انگلیسی می نویسند و می خوانند. اگر این عادت را دارید، تبدیل کردن زبان انگلیسی به بخشی از زندگی شما کافی نیست. شما نیز باید این عادت بد را ترک کنید. در اینجا نحوه انجام این کار آمده است:

 

از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید

 

از فرهنگ لغت‌هایی که معانی کلمات را در زبان فارسی توضیح می‌دهند (فرهنگ‌های دو زبانه) استفاده نکنید. به جای آن از دیکشنری های انگلیسی به انگلیسی استفاده کنید. آن‌ها دیکشنری‌هایی هستند که معانی کلمات را به زبان انگلیسی توضیح می‌دهند. وقتی شروع به استفاده از فرهنگ لغت انگلیسی به انگلیسی می کنید، ممکن است با این مشکل مواجه شوید:

 

دنبال کلمه‌ای که معنی آن را نمی‌دانید، می‌گردید، تعریف این کلمه حاوی کلمات دیگری است که آن را نمی‌دانید و حالا باید دنبال کلمات جدید نیز بگردید. دلیل این مشکل این است که فرهنگ لغت مورد استفاده شما خوب نیست. کلمات دشوار را با کلمات ساده‌تر توضیح نمی‌دهد. اگر زیاد به این مشکل برخورد می‌کنید، کافی است یک دیکشنری دیگر پیدا کنید.

 

آیا می خواهید شروع به بهبود زبان انگلیسی خود کنید؟ این مقاله را بخوانید:

 

یکی دیگر از مزایای استفاده از دیکشنری‌های انگلیسی به انگلیسی این است که مهارت‌های خواندن انگلیسی شما را بهبود می‌بخشد. وقتی تعاریف کلمات را به زبان انگلیسی می‌خوانید، در واقع دارید مهارت‌های خواندن خود را به زبان انگلیسی تمرین می‌کنید.

 

خود را مجبور کنید بدون ترجمه به انگلیسی بنویسید

 

وقتی برخی از زبان آموزان می‌خواهند چیزی را به زبان انگلیسی بنویسند، ابتدا آن را به زبان فارسی خود می‌نویسند، سپس آنچه را که نوشته‌اند، به انگلیسی ترجمه می‌کنند. زمانی که مجبورند یک ایمیل طولانی، متن یا مقاله به زبان انگلیسی بنویسند، معمولا این کار را انجام می‌دهند.

 

نوشتن به انگلیسی

 

این روش مناسبی برای نوشتن به زبان انگلیسی نیست. اگر این کار را اغلب انجام می‌دهید، بهتر است همین حالا دست نگه دارید. اگر مجبورید چیزی را به انگلیسی بنویسید، از همان ابتدا خود را مجبور کنید که فقط به زبان انگلیسی آن را انجام دهید.

 

جمع‌بندی

 

در این مقاله در مورد نحوه تفکر به زبان انگلیسی صحبت کردیم. هر زمان که ممکن است همه چیز را به زبان انگلیسی انجام دهید. هر روز مدتی را به بهبود زبان انگلیسی خود اختصاص دهید (روی مهارت های شنیداری و گفتاری خود تمرکز کنید). ترجمه بین انگلیسی و زبان فارسی را متوقف کنید. ما زیاد به زبان فکر نمی کنیم (معمولاً به مفاهیم انتزاعی فکر می کنیم). اما اگر این پیشنهادات را دنبال کنید، ممکن است متوجه شوید که گاهی اوقات بدون اینکه متوجه شوید، به زبان انگلیسی فکر می‌کنید!

 

اگر در تقویت سایر مهارت‌های زبان خود مثل خواندن، گوش دادن و صحبت کردن نیاز به کمک دارید، ما در دوره جامع آکادمی زبان لینگانو تمام این مهارت‌ها را از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهیم. اساتید مجرب لینگانو با به روزترین تکنیک‌ها به تقویت شما در زبان انگلیسی کمک می‌کنند. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره جامع زبان لینگانو

 

 

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید