دوره آموزش زبان برای مهاجرت

معرفی ۵ دوره کاربردی زبان انگلیسی برای مهاجرت

فهرست مطالب

بر کسی پوشیده نیست که زبان انگلیسی بدون توجه به جایی که زندگی می‌کنید به یک زبان حیاتی تبدیل شده است. بیش از ۱.۴۵ میلیارد نفر به این زبان به عنوان زبان اول یا دوم صحبت می‌کنند که این زبان را به پرگفتارترین زبان در جهان تبدیل می‌کند. یکی از مهم‌ترین دلایلی که افراد تمایل به یادگیری زبان انگلیسی دارند، مهاجرت و فرصت‌های شغلی است. بسیاری از شرکت‌های بین‌المللی صرف نظر از اینکه در کجا واقع شده‌اند به زبان انگلیسی فعالیت می‌کنند. یادگیری این زبان می‌تواند به شما کمک کند در هر زمینه‌ای شغل پیدا کنید. اما چگونه می‌توان برای مهاجرت زبان انگلیسی را یاد گرفت. یکی از بهترین گزینه‌ها، دوره زبان انگلیسی  برای مهاجرت است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی دوره‌های آنلاین زیادی با این هدف وجود دارد. 

اهمیت آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت

آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت بسیار حائز اهمیت است. یکی از دلایل اصلی آن این است که زبان انگلیسی به عنوان زبان جهانی و رسمی در بسیاری از کشورها شناخته شده است. بنابراین، یادگیری زبان انگلیسی به مهاجران کمک می‌کند تا با محیط جدید خود ارتباط برقرار کنند و به راحتی با افراد محلی و دیگر مهاجران صحبت کنند.

علاوه بر این، یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران به عنوان یک ابزار مهم برای یافتن شغل و تجربه کار در کشور جدید، حائز اهمیت است. در بسیاری از کشورها، زبان انگلیسی به عنوان زبان رسمی و تجاری شناخته شده است. بنابراین، یادگیری زبان انگلیسی به مهاجران کمک می‌کند تا به راحتی در جستجوی کار و یافتن فرصت‌های شغلی در کشور جدید خود، پیشرفت کنند.

بیشتر بخوانید:

در اینجا باید به این نکته هم اشاره کنیم که یادگیری زبان انگلیسی برای مهاجران، به عنوان یک ابزار برای ارتقای سطح زندگی و فرهنگی آنها نیز است. زبان انگلیسی به عنوان زبان جهانی، دسترسی به منابع و اطلاعات بسیار بیشتری را برای مهاجران فراهم می‌کند. بنابراین، یادگیری زبان انگلیسی به مهاجران کمک می‌کند تا به راحتی با فرهنگ و جامعه جدید خود آشنا شوند و درک بهتری از آنها داشته باشند.

آیا دوره‌ زبان انگلیسی برای مهاجرت مفید است؟

از آنجایی که افراد زیادی مایل به یادگیری آن هستند، منابع انگلیسی زیادی در دسترس است. اما دانستن بهترین راه برای یادگیری زبان انگلیسی دشوار است. اگر با یک برنامه ساختاریافته خوب یاد می گیرید و دوست دارید دقیقا بدانید که در ادامه چه چیزی را مطالعه کنید، دوره زبان انگلیسی برای مهاجرت گزینه خوبی برای شماست. این مقاله تعدادی از بهترین دوره های انگلیسی موجود را گردآوری می کند. همه آنها متفاوت هستند، بنابراین چیزی وجود دارد که با سبک یادگیری و اهداف زبان شما مطابقت دارد.

بیشتر بخوانید:
حداقل یکی از این ۶ کتاب آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت را بخوانید

این دوره های زبان انگلیسی برای مهاجرت به مهاجران کمک می کنند تا زبان انگلیسی را با سرعت و به صورت مؤثر یاد بگیرند و بتوانند به راحتی با محیط جدید خود، ارتباط برقرار کنند و به فرصت های شغلی در کشور جدید دست یابند. همچنین، دوره های زبان انگلیسی برای مهاجرت، به عنوان یک ابزار برای ارتقای سطح زندگی و فرهنگی مهاجران نیز حائز اهمیت است. در نهایت، دوره های زبان انگلیسی برای مهاجران، به عنوان یک سرمایه گذاری در آینده شغلی و فرهنگی آنها نیز محسوب می شود.

معرفی بهترین دوره های زبان انگلیسی برای مهاجرت

حالا که در مورد اهمیت یادگیری زبان مطلع شدیم، بیایید نگاهی به لیست بهترین دوره زبان انگلیسی برای مهاجرت ما نگاهی بیندازیم. با توجه به سطح و نیازهای خود، می‌توانید یکی از این دوره‌ها را انتخاب کنید.

بهترین برای همه سطوح: دوره آلیسون

آلیسون در سال ۲۰۰۷ افتتاح شد و یک بخش کامل برای یادگیری زبان انگلیسی دارد. آنها یکی از بهترین MOOCها برای شروع مطالعات انگلیسی شما از همان ابتدا هستند؛ زیرا دوره‌هایی برای هر سطح، از مبتدی تا پیشرفته دارند.

دوره های آموزشی آلیسون

اگر می‌خواهید یک دوره زبان انگلیسی برای مهاجرت پیدا کنید، آلیسون بهترین منبع است. این وب سایت دارای بیش از ۴۰۰۰۰ دوره آموزشی و ۱۹۲ دوره زبان است. هدف آلیسون کمک به زبان آموزان است که مهارت‌های موجود خود را بهبود بخشند، شغل خود را تغییر دهند، مهاجرت کنند یا سرگرمی‌هایی را که به آن علاقه دارند دنبال کنند. پس از اتمام دوره، بسته به طول دوره، دیپلم یا گواهی به شما داده می‌شود.

برخی از دوره های پیشنهادی ما عبارتند از: English for Business and Entrepreneurship، برای کسانی که نیاز به استفاده از زبان انگلیسی با مشتریان دارند، و Fundamentals of English Grammar، برای بررسی گرامر اولیه.

بیشتر بخوانید:

بهترین برای دوره‌هایی از دانشگاه‌های بزرگ: edX

edX یکی از بزرگترین وب سایت‌های MOOC موجود است. این سایت توسط هاروارد و MIT، دو دانشگاه بسیار معروف و نخبه در ایالات متحده ایجاد شده است. در اینجا می‌توانید دوره‌های بسیار زیادی در سطح کالج پیدا کنید که توسط اساتید دانشگاه‌های برتر ایجاد و تدریس می‌شوند.

دوره زبان edx

حتی می‌توانید دوره‌هایی را بگذرانید که تکمیل مدرک آن در edX، از طریق دانشگاه ایالتی آریزونا محاسبه می‌شود. البته این کار رایگان نیست، اما ارزان‌تر از حضور در یک کالج واقعی است. برخی از دوره‌ها دارای گواهینامه‌هایی هستند که می‌توانید آنها را دریافت کنید. بیشتر اینها مقداری هزینه دارند، بنابراین قبل از ثبت نام، حتما جزئیات را بررسی کنید!

دوره‌ای که ما به عنوان دوره زبان انگلیسی برای مهاجرت توصیه می‌کنیم، Academic and Business Writing برای کسانی است که می‌خواهند نوشتار خود را برای دانشگاه یا محل کار یا شرکت در آزمون‌های بین‌المللی بهبود بخشند.

بهترین برای دوره های زبان انگلیسی برای مهاجرت: Udemy

Udemy یکی دیگر از سایت‌هایی است که می‌توانید در آن دوره زبان انگلیسی برای مهاجرت پیدا کنید. همه چیز را آموزش می‌دهد و یکی از بزرگترین MOOC های موجود است. ده ها هزار رشته در یودمی وجود دارد و حتی با وجود اینکه همه آنها از دانشگاه‌های معروف نیستند، اما چندین دوره عالی برای انتخاب دارند.

دوره آموزش زبان Udemy

همه دوره‌های Udemy رایگان نیستند، اما تعداد زیادی دوره رایگان نیز در آن وجود دارد. حتی دوره‌هایی که رایگان نیستند نیز می‌توانند بسیار مقرون به صرفه باشند. Udemy از سخنرانی‌های ویدیویی، مطالب نوشتاری و آزمون‌ها برای کمک به یادگیری شما استفاده می‌کند. می توانید یک ویدیو ببینید یا یک درس بخوانید، سپس خودتان را امتحان کنید تا مطمئن شوید که درس را متوجه شده‌اید. شما همچنین می‌توانید با هر سرعتی که می‌خواهید، یاد بگیرید!

بیشتر بخوانید:

یکی از دوره‎‌های عالی برای آن Grammar Pro است که گرامر مبتدی تا پیشرفته (A1 تا C1) را که طیف وسیعی از موضوعات گرامر و همچنین مهارت‌های تلفظ و مکالمه است، را پوشش می‌دهد.

بهترین برای زبان آموزان پیشرفته: Coursera

طیف گسترده‌ای از دوره‌های دانشگاهی، به ویژه برای زبان آموزان پیشرفته در کورسرا وجود دارد. Coursera برای زبان آموزان پیشرفته توصیه می‌شود و به آن‌ها امکان می‌دهد با سرعت خود یاد بگیرید.

دوره آموزش زبان کورسرا

Coursera تعداد زیادی موسسه و دانشگاه دارد که دوره‌های آموزشی را ارائه می‌دهند. هر دوره دارای فیلم‌های آموزشی است و به دنبال آن آزمون‌ها و تمرین‌هایی ارائه می‌شود که می‌توانید برای اطمینان از درک مطالب انجام دهید. یک از پیشنهادات ما  دوره Composition I است که توسط دانشگاه دوک تدریس می‌شود، که نویسندگی در سطح کالج را آموزش می‌دهد.

دوره آموزش زبان لینگانو

دوره جامع لینگانو، زبان انگلیسی را از صفر تا صد به شما آموزش می‌دهد. اگر در تقویت مهارت‌های زبان خود مثل خواندن، نوشتن و گوش کردن نیاز به کمک دارید، در دوره جامع آکادمی زبان لینگانو تمام این مهارت‌ها از صفر تا صد به شما آموزش داده می‌شود. 

دوره جامع زبان انگلیسی لینگانو

این دوره شامل ۹۲ جلسه آموزشی  است که اساتید مجرب لینگانو با به روزترین شیوه‌ها به تقویت شما در زبان انگلیسی کمک می‌کنند. این دوره شامل ویدیو‌های آموزشی، جزوات و تمرین‌های مختلف هستند و اساتید دوره نیز در طول مسیر همراه شما خواهند بود.

سوالات متداول

چقدر طول می کشد تا یک دوره زبان انگلیسی برای مهاجرت به پایان برسد؟
طول دوره های آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت به میزان سطح زبان شما و نیازهای شما بستگی دارد. بعضی از دوره ها چند ماهه و بعضی ها چند ساله هستند.
آیا دوره های زبان انگلیسی برای مهاجرت هزینه دارند؟
دوره های آموزش زبان انگلیسی اغلب دارای هزینه هستند. هزینه ها بستگی به نوع دوره و موسسه آموزشی دارد.
آیا دوره های زبان انگلیسی برای مهاجرت به صورت آنلاین برگزار می شوند؟
بله، بسیاری از موسسات آموزشی و دانشگاه ها دوره های آموزش زبان انگلیسی برای مهاجرت را به صورت آنلاین نیز برگزار می کنند.

 

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید