وبلاگ انگلیسی

معرفی ۱۰ وبلاگ انگلیسی برای یادگیری زبان

فهرست مطالب

 

با توجه به افزایش استفاده از اینترنت و تکنولوژی، وبلاگ‌های آموزش زبان انگلیسی به عنوان یکی از راه‌های موثر برای یادگیری زبان انگلیسی برای دانشجویان، دانش آموزان و علاقمندان به زبان انگلیسی شناخته شده است. این وبلاگ‌ها اطلاعات مفید و متنوعی در مورد گرامر، واژگان، مهارت‌های شنیداری و گفتاری، خواندن و نوشتن، فرهنگ و سایر موضوعات مرتبط با زبان انگلیسی را ارائه می‌دهند. وبلاگ‌های آموزش زبان انگلیسی به دلیل دسترسی آسان، هزینه کم و قابلیت استفاده از هر کجا و هر زمان، برای افرادی که به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستند، بسیار جذاب هستند. با این حال، برخی از وبلاگ‌ها بهتر از سایرین هستند. وبلاگ‌هایی که محتوای خوب و کاربردی، فعالیت منظم و تعامل با خوانندگان دارند، بهترین وبلاگ‌های آموزش زبان انگلیسی هستند. در این مقاله از وبلاگ لینگانو قصد داریم ۱۰ وبلاگ انگلیسی آموزش زبان را بررسی کنیم. با ما همراه باشید.

 

وبلاگ انگلیسی English Central

 

این وبلاگ انگلیسی یک وبلاگ آموزش زبان است که به صورت رایگان ارائه می‌شود. این وبلاگ دارای ویدئوهای آموزشی، تمرینات گرامری و واژگان، مطالب مرتبط با مهارت‌های شنیداری و گفتاری، و موضوعات مختلف دیگر است. همچنین، “English Central” دارای بخشی به نام “Community” است که امکان تعامل با دیگر کاربران را فراهم می‌کند.

 

آیا با زبان انگلیسی آشنایی دارید اما نمی‌دانید چگونه از آن در مکالمات خود استفاده کنید؟ ما در دوره حرفه‌ای مکالمه لینگانو تمام تکنیک‌ها برای تبدیل شدن به یک انگلیسی زبان نیتیو را آموزش می‌دهیم. برای ثبت نام کلیک کنید.

دوره مکالمه حرفه‌ای

 

وبلاگ انگلیسی RealLife English

 

چیزی برای همه در RealLife English وجود دارد. این وبلاگ انگلیسی برای زبان آموزان مبتدی، متوسط و پیشرفته انگلیسی مناسب است. RealLife English با ویدیوها، پادکست‌ها و وبلاگ‌ها به شما کنترل کامل بر یادگیری خود را می‌دهد. بخش وبلاگ گسترده است (تعداد زیادی از مطالب را پوشش می‌دهد). همچنین به طور مداوم با درس ها و بینش های فرهنگی (نظرات متفکرانه) به روز می‌شود. جملات کوتاه و دقیق هستند و به راحتی می توان آنها را دنبال کرد. 

 

 

  

 

هر پست به تکه های کوچک تقسیم می‌شود. این امر باعث می‌شود که زبان آموز احساس سر در گمی نکند. وبلاگ‌ها به دسته‌هایی مانند نکات روانی، دستور زبان، بازتاب‌های فرهنگی، زبان عامیانه و سبک زندگی انگلیسی تقسیم می‌شوند. این بدان معناست که مهم نیست که با کدام بخش از زبان انگلیسی مشکل دارید، می توانید چیزی را در اینجا پیدا کنید که به شما در تمرین کمک کند.

 

وبلاگ انگلیسی FluentU 

 

این وبلاگ به طور منظم به روز می‌شود و مملو از نکات مفید و منابع عالی برای یادگیری زبان انگلیسی است. اگر از مطالعه خسته شدید و نیاز به کمی استراحت حین یادگیری دارید، می‌توانید برنامه و وب‌سایت را نیز بررسی کنید. این برنامه شما با در زبان انگلیسی واقعی از طریق ویدیوهای ساخته شده توسط انگلیسی زبانان بومی غرق آشنا می‌کند. زیرنویس‌های تعاملی، فلش کارت‌های ویدیویی و سایر ابزارهای یادگیری به شما کمک می‌کنند مهارت‌های گوش دادن، صحبت کردن و خواندن خود را تمرین کنید. 

 

این مقاله ۹ منبع رایگان برای تلفظ را به شما معرفی می‌کند:

 

وبلاگ انگلیسی ABA English 

 

این وبلاگ یک وبلاگ یادگیری انگلیسی چشمگیر است که فرصت های زیادی برای شما و برای تقویت مهارت‌های زبانی شما دارد. در این وبلاگ انگلیسی ترکیبی از محتوای متنی و ویدیویی را خواهید دید. ABA انگلیسی همچنین ترکیبی از موضوعات مختلف را پوشش می‌دهد. به عنوان مثال، مقالاتی در مورد نکات تلفظ، قافیه‌های عامیانه و یادگیری انگلیسی با متن آهنگ وجود دارد. حتی یک عنصر تعاملی منظم در برخی از پست‌ها وجود دارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک ویدیو تماشا کنید و کلمات جا انداخته شده را در متن زیر آن پر کنید. 

 

 وبلاگ انگلیسی My English Teacher.eu 

 

وبلاگ My English Teacher.eu دارای ترکیبی غنی از مقالات است. همه جنبه های زبان، از گرامر و تلفظ گرفته تا اصطلاحات و اشتباهات رایجی که باید اجتناب شود را پوشش می‌دهد. برخی از پست‌ها از گرافیک با کیفیت بالا به شیوه ای جذاب و سرگرم کننده استفاده می‌کنند. زبان آموزان مبتدی و متوسط بیشترین استفاده را از این وبلاگ‌ها خواهند برد. 

در این مقاله به طور کامل در مورد یاد گرفتن زبان با فیلم‌ها صحبت کردیم و بهترین فیلم‌ها را برای تمرین معرفی کردیم.

 

 وبلاگ انگلیسی English with a Twist

 

وبلاگ English with a Twist یک وبلاگ عالی برای یادگیری زبان انگلیسی توسط Shanthi Cumaraswamy Streat است. عشق او به آموزش زبان انگلیسی در پست‌های آموزنده و سرگرم‌کننده‌اش که موضوعات مختلفی را پوشش می‌دهد، می‌درخشد. می‌توانید پست‌هایی درباره زمستان، ژانرهای فیلم، بخش‌هایی از دستور زبان و نکاتی در مورد بهبود مهارت‌های نوشتن ایمیل پیدا کنید. مقالات به خوبی از گرافیک و تصاویر جالب استفاده می‌کنند. عبارات کلیدی و مهم نیز تاکید می‌شوند.

 

وبلاگ انگلیسی اسپرسو 

درس های انگلیسی اسپرسو افزودنی ارزشمندی به مجموعه ابزارهای یادگیری شما هستند. آنها به وضوح ارائه شده اند، طیف وسیعی از موضوعات را پوشش می دهند و از تصاویر به خوبی استفاده می‌کنند. متن واضح و مختصر با کلمات کلیدی برجسته است. این وبلاگ انگلیسی برای زبان آموزان مبتدی و متوسط مناسب است. 

 

نیاز به راهنمایی بیشتر در مورد یادگیری زبان انگلیسی دارید؟ مقاله زیر را بخوانید:
 

 

وبلاگ انگلیسی Phrase Mix Phrase Mix 

این سایت یک سایت فوق العاده است که عبارات انگلیسی را به طور کامل بررسی می‌کند. در واقع توضیحی در مورد معنای این عبارات و زمینه‌هایی که در آنها استفاده می‌شود را ارائه می‌دهد. بخش وبلاگ دارای موضوعات متنوع مانند نحوه جلوگیری از اشتباهات زبانی و نقل قول های معروف فیلم انگلیسی است. لحن نوشتار گرم، دوستانه و طنز است. میانگین پست‌ها نسبتاً کوتاه و در حدود 200-300 کلمه هستند. همه مقالات با اطلاعات عالی که به طور مرتب در صفحه ارائه شده‌اند طبقه بندی شده اند.

 

وبلاگ انگلیسی Rolls off the Tongue 

کدام قانون است که می‌گوید نباید هنگام یاد گرفتن، از خنده روده بر شد؟ در Rolls off the Tongue، یادگیری و خنده با هم به خوبی پیش می‌روند. برخلاف بسیاری از وبلاگ‌های انگلیسی، این وبلاگ جوک‌ها را ارائه می‌کند و دلیل خنده‌دار بودن آنها را توضیح می‌دهد. این کار یک رویکرد جدید برای یادگیری زبان است که به دانش آموز کمک می‌کند تا فرهنگ انگلیسی را بشناسد. عبارات اصطلاحی زیادی همراه با لحظات خنده دار با صدای بلند وجود دارد. بهترین قسمت این وبلاگ انگلیسی تعاملی بودن آن است. آزمون‌ها، بخش «guess the idiom» و بازی‌های چند گزینه‌ای وجود دارد که آن را جذاب می‌کند.

بیشتر بخوانید

 

وبلاگ انگلیسی Tiny Texts

اگرچه این وبلاگ اخیراً به روز نشده است، اما سال‌ها پست برای خواندن شما دارد. این پست‌ها به قدری مفید هستند که قطعاً شایسته جایی در لیست ما هستند. هر پست وبلاگ یک پاراگراف با کلمات نوشته شده با فونت پررنگ است. در زیر هر پاراگراف، می‌توانید به خواندن پست با صدای بلند گوش دهید. هر پست شامل یک خط است که می‌گوید «خوانده شده توسط: [نام شخص] (لهجه آنها)،» بنابراین می‌دانید چه نوع لهجه انگلیسی را خواهید شنید. در زیر صدا، شما تعاریف کلمات پررنگ را خواهید دید.

 

وبلاگ انگلیسی جیمز کلیر 

اگر به دنبال وبلاگ‌هایی به زبان انگلیسی برای زبان آموزان پیشرفته‌تر هستید، می‌توانید از وبلاگ جیمز کلیر دیدن کنید. جیمز کلیر یک کارآفرین، وزنه بردار و عکاس سفر است. پست‌های او توصیه‌های ملموس در مورد چگونگی بهتر زندگی کردن، ایجاد تغییرات مثبت و ایجاد عادات مفید در زندگی خود را ارائه می‌دهد. پست‌ها بسیار خوب نوشته شده‌اند، به تحقیقات محکمی اشاره می‌کنند. او منابع خود را در پایان هر پست ذکر می‌کند. مقالات خیلی طولانی نیستند و به راحتی قابل درک هستند.

بیشتر بخوانید

 

سخن پایانی

در نهایت، وبلاگ‌های آموزش زبان انگلیسی به دلیل دسترسی آسان، هزینه کم و قابلیت استفاده از هر کجا و هر زمان، به عنوان یکی از راه‌های موثر برای یادگیری زبان انگلیسی شناخته شده‌اند. با این حال، برای بهترین نتایج در یادگیری زبان انگلیسی، بهتر است به وبلاگ‌هایی با محتوای خوب و کاربردی، فعالیت منظم و تعامل با خوانندگان، توجه کنید.

اگر نیاز به کمک و راهنمایی دارید، ما در دوره جامع زبان لینگانو همراه شما هستیم. در این دوره می‌توانید روی هر چهار مهارت خواندن، نوشتن، صحبت کردن و گوش دادن و همینطور گرامر و واژگان خود کار کنید. استفاده از تکنیک‌های به روز آموزشی توسط استادان مجرب دوره و همچنین تعاملی بودن دوره باعث می‌شود پیشرفت چشمگیری در زمینه یادگیری زبان انگلیسی داشته باشید. برای اطلاعات بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

دوره جامع زبان لینگانو

 

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید