درخواست افزایش حقوق به انگلیسی

نحوه درخواست افزایش حقوق به انگلیسی با مثال

فهرست مطالب

اگر مدت طولانی در یک شرکت بین‌امللی یا انگلیسی زبان کرده باشید و یا مسئولیت های بیشتری را بر عهده گرفته باشید، ممکن است احساس کنید که باید برای زحمات خود پاداش بیشتری دریافت کنید. با یادگیری نحوه درخواست افزایش حقوق به انگلیسی می‌توانید شانس خود را برای افزایش حقوق بیشتر کنید. در این مقاله، در مورد اهمیت درخواست افزایش حقوق صحبت می‌کنیم، نحوه درخواست افزایش حقوق به انگلیسی همراه با مثال را توضیح می‌دهیم.

چرا درخواست افزایش حقوق مهم است؟

اگر در یک شرکت انگلیسی زبان کار می‌کنید و می‌خواهید درآمد بالاتری داشته باشید، مهم است که بدانید چگونه به زبان انگلیسی، درخواست افزایش حقوق بدهید. در زیر دلایل دیگری برای اهمیت آن را لیست کرده‌ایم:

  • عزت نفس شما را افزایش می‌دهد: وقتی مهارت بیان نظر خود را دارید، احساس اعتماد به نفس و اطمینان بیشتری نیز نسبت به خود خواهید داشت. آماده شدن برای این گفتگو با مدیرتان می‌تواند به شما یادآوری کند که چرا مستحق افزایش حقوق هستید.
  • اخلاق کاری شما را نشان می‌دهد: درخواست از مدیرتان برای افزایش حقوق یادآوری تمام کار سختی است که انجام می‌دهید و ارزشی که برای شرکت به ارمغان می آورید. این مکالمه ممکن است به آنها کمک کند تا بفهمند تلاش شما چقدر مهم است.
  • به شما کمک می کند تا شغل خود را رشد دهید: شروع گفتگو در مورد افزایش حقوق ممکن است فرصتی برای پیشرفت شغلی خود در شرکت ایجاد کند. ممکن است مدیر شما تصمیم بگیرد که برای اینکه بتوانید حقوق خود را افزایش دهید، باید مسئولیت ها و وظایف بیشتری را بر عهده بگیرید. این وظایف شغلی جدید می‌تواند به شما کمک کند تا مهارت‌های خود را توسعه دهید و در نقش خود به جلو حرکت کنید.

چرا درخواست افزایش حقوق مهم است؟

نحوه درخواست افزایش حقوق به انگلیسی

بیایید با هم این مراحل را دنبال کنیم تا شانس خود را برای افزایش حقوق افزایش دهید:

  • زمان مناسبی را برای پرسیدن انتخاب کنید
  • در مورد روند حقوق و دستمزد تحقیق کنید
  • یک قرار ملاقات تنظیم کنید
  • آماده کنید که قرار است چه بگویید
  • بحث را جدی بگیرید
  • برای سوالات آماده باشید
  • از مدیرتان تشکر کنید

بیشتر بخوانید:
تقویت مکالمه با تکنیک سایه

در ادامه هر کدام از این مراحل را جداگانه توضیح می‌دهیم.

زمان مناسبی را برای درخواست افزایش حقوق انتخاب کنید

هنگام درخواست افزایش حقوق، زمان بندی مهم است. هنگام آماده کردن درخواست خود به موارد زیر توجه کنید:

  • سلامت مالی شرکت: اگر شرکت شما از نظر مالی خوب باشد، به احتمال زیاد افزایش حقوق دریافت خواهید کرد. شما باید به دنبال نشانه‌های رشد باشید، مانند استخدام‌ها و مشتریان بیشتر. اخبار مربوط به کارفرما یا صنعت خود را بررسی کنید. تحقیقات شرکت را انجام دهید و به گزارش‌های مالی نگاه کنید.
  • حجم کاری مدیرتان: اگر مدیرتان مشغول است یا روی خیلی چیزها تمرکز دارد، باید منتظر زمان دیگری باشید تا درباره افزایش حقوق صحبت کنید. توجه به روحیات مدیر خود و شناسایی نحوه کمک به آنها نشان دهنده سطحی از بلوغ است که در مکالمه شما در مورد پاداش مفید خواهد بود.
  • زمان سال: در بسیاری از مشاغل، مواقعی وجود دارد که صحبت در مورد حقوق، طبیعی یا راحت است. برخی از کارفرمایان ممکن است بررسی‌های سالانه یا فصلی کارکنان را انجام دهند. 
  • دستاوردهای اخیر شما: در مورد دستاوردهای اخیر خود تأمل کنید. اگر اخیراً به یک نقطه عطف چشمگیر رسیده‌اید یا از یک هدف مهم فراتر رفته‌اید ، این می‌تواند زمان خوبی برای درخواست افزایش حقوق باشد. جزئیات دستاوردهای خاص را که می‌توانید در مکالمه خود ارجاع دهید را مستند کنید.

نحوه درخواست افزایش حقوق به انگلیسی

در مورد حقوق پوزیشن کاری خود تحقیق کنید

دریابید که افراد دیگری در موقعیت کاری شما چه می‌کنند. تحقیق کنید که میانگین حقوق برای عنوان شغلی شما چقدر است و سپس عوامل زیر را در مورد خود در نظر بگیرید:

  • موقعیت جغرافیایی
  • میزان تجربه
  • مهارت‌های تخصصی
  • مدت همکاری با شرکت
  • بزرگترین دستاوردها
  • سطح تحصیلات
  • گواهینامه‌ها

علاوه بر این عوامل، تعدیل هزینه زندگی را نیز در نظر بگیرید. این زمانی است که کارفرمایان برای مواردی مانند تورم یا افزایش هزینه‌های مسکن، به شما افزایش حقوق می‌دهند تا بتوانید استاندارد زندگی فعلی خود را حفظ کنید.

برای یک جلسه برنامه ریزی کنید

به جای درخواست افزایش حقوق از طریق ایمیل، ایده آل است که به صورت شخصی و خصوصی درخواست افزایش حقوق بدهید. در صورت امکان می‌توانید از طریق تماس ویدیویی نیز گفتگو کنید. قبل از درخواست افزایش حقوق، با مدیر خود تماس بگیرید تا ببینید آیا می‌تواند برای صحبت خصوصی جلسه بگذارد یا خیر.

بیشتر بخوانید:
چگونه برای مصاحبه کاری انگلیسی آماده شویم؟
 

آنچه را می‌خواهید بگویید از قبل آماده کنید

قبل از جلسه خود، باید آنچه را که قرار است بگویید، آماده کنید. نوشتن و تمرین یک یکی از راه‌های احساس اطمینان بیشتر است. در طول تمرین خود، به جای دلایل شخصی که چرا مستحق این افزایش هستید، روی دلایل حرفه‌ای تمرکز کنید.

گفتگوی خود را با بیان واضح هدف جلسه آغاز کنید. در اینجا چند مثال است که می‌توانید استفاده کنید:

“Thank you for meeting with me today. Since I love working here, I want to take a moment to discuss my future with the company, mainly related to my compensation.”

از اینکه امروز با من ملاقات کردید متشکرم. از آنجایی که من عاشق کار کردن در اینجا هستم، می‌خواهم لحظه‌ای در مورد آینده‌ام با شرکت صحبت کنم که عمدتاً مربوط به حقوق من است.

 

“Thank you for taking the time to discuss my salary. After reflecting on my skill set, experience and accomplishments with this company, I have decided that it’s an appropriate time to ask for a raise.”

“از اینکه وقت گذاشتید تا درباره حقوق من صحبت کنیم، متشکرم. پس از تفکر در مورد مجموعه مهارت، تجربه و دستاوردهای خود با این شرکت، تصمیم گرفتم که الان زمان مناسبی برای درخواست افزایش حقوق است.”

افزایش یا رقم دستمزدی را که می‌خواهید به آنها بگویید، تحقیقاتی را که انجام داده‌اید برای رسیدن به آن عدد ذکر کنید و با نمونه‌هایی از کارتان که افزایش حقوق را توجیه می‌کند، پایان دهید. وقتی مثالی از کار خود می‌آورید، معیاری را لحاظ کنید که ارزش را واضح می‌کند. با دانستن اینکه مستحق افزایش حقوق هستید، وارد این گفتگو شوید و با کلمات قوی که فضای کمی برای مذاکره باقی می‌گذارد، اعتماد به نفس خود را بیان کنید.

بحث را جدی بگیرید

شما باید با همانقدر که برای یک مصاحبه شغلی جدی هستید، برای درخواست افزایش حقوق نیز جدی باشید و رسمی لباس بپوشید. ظاهر شما می‌تواند به مدیرتان بفهماند که اهمیت گفتگو را درک می‌کنید.

برای سؤالات آماده باشید

از مدیرتان انتظار داشته باشید که درخواست شما را با دقت بررسی کند و سوالات را از شما بپرسد، مانند پرس و جو در مورد جزئیات دستاوردهای اخیر شما یا تحقیقاتی که در مورد حقوق و دستمزد انجام داده‌اید. همچنین می‌توان انتظار داشت که مذاکراتی انجام شود. با دقت به نحوه پاسخ مدیرتان به درخواست شما گوش دهید.

برای سؤالات آماده باشید

اگر افزایش حقوق در حال حاضر امکان پذیر نیست، ممکن است در مورد سایر عناصر غرامت خود مانند زمان تعطیلات یا ساعات کاری انعطاف پذیر بپرسید. با پرسیدن سؤالات زیر، بدانید که چرا افزایش حقوق در حال حاضر یک گزینه نیست:

Are there skills or accomplishments you’d like to see from me before increasing my compensation?”

“آیا مهارت ها یا دستاوردهایی وجود دارد که می خواهید قبل از افزایش پاداش من از من ببینید؟”

 

“Are you satisfied with my performance overall?”

“آیا در کل از عملکرد من راضی هستید؟”

 

“Is there a better time for us to have this conversation in the near future?”

آیا زمان بهتری برای این گفتگو در آینده نزدیک وجود دارد؟

 

این اطلاعات می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید که برای دریافت حقوق بعدی چه کاری باید انجام دهید.

نمونه اسکریپت درخواست افزایش حقوق به انگلیسی

در اینجا یک اسکریپت و مثال درخواست افزایش حقوق به انگلیسی وجود دارد که می‌توانید از آن برای تمرین درخواست افزایش حقوق استفاده کنید:

 

Thank you for taking the time to meet with me today. In my current role, I’m excited to keep working toward key company goals and grow my personal responsibilities. As a result, I’d like to discuss my salary.

“از اینکه امروز وقت گذاشتید و با من ملاقات کردید متشکرم. در نقش فعلی ام، هیجان زده هستم که در راستای اهداف کلیدی شرکت کار کنم و مسئولیت های شخصی خود را افزایش دهم. در نتیجه، مایلم درباره حقوقم صحبت کنم.

 

Based on the research I’ve done, which includes looking at averages for my job title in this metro area and considers my tenure here, my years of experience and skill set, I think a salary increase of 11% is appropriate.

بر اساس تحقیقاتی که انجام داده‌ام، که شامل بررسی میانگین‌های عنوان شغلی من در این منطقه و در نظر گرفتن دوره تصدی من در اینجا، سال‌ها تجربه و مجموعه مهارت‌های من است، فکر می‌کنم افزایش حقوق ۱۱ درصدی مناسب است.

 

In the time since my last salary adjustment, I’ve worked on several initiatives that have added significant value to the company. For instance, in the last few months, I have reduced customer complaints by 17% and reduced customer hold times by three minutes. These achievements have made me ready for a raise.

در مدت زمانی که از آخرین تعدیل حقوقم می‌گذرد، من روی چندین طرح ابتکاری کار کرده‌ام که ارزش قابل توجهی به شرکت اضافه کرده است. به عنوان مثال، در چند ماه گذشته، من شکایات مشتری را ۱۷٪ کاهش داده‌ام و زمان نگهداری مشتری را سه دقیقه کاهش داده‌ام. این دستاوردها مرا برای افزایش حقوق آماده کرده است.

سؤالات متداول

چگونه می‌توانم از کارفرمای خود درخواست افزایش حقوق کنم؟
برای درخواست افزایش حقوق، شما باید یک جلسه ملاقات با مدیر یا کارفرما داشته باشید و در آن به دلایل و استدلال‌های مرتبط با ارزش شغلی خود اشاره کنید. همچنین باید داده‌های مرتبط با بازار کار و حقوق مشابه در صنعت خود را بررسی و ارائه کنید.
چگونه می‌توانم زمان مناسب برای درخواست افزایش حقوق را تعیین کنم؟
بهترین زمان برای درخواست افزایش حقوق، پس از ارزیابی سالانه عملکرد شغلی است. همچنین، در صورتی که شغلی جدید به عهده گرفته‌اید یا وظایف و مسئولیت‌های جدید به شغل خود اضافه شده باشد، می‌توانید درخواست افزایش حقوق کنید.
.
چگونه می‌توانم خود را برای درخواست افزایش حقوق آماده کنم؟
برای آماده‌سازی برای درخواست افزایش حقوق، باید به دقت نقاط قوت و ضعف خود را بررسی کنید و داده‌های مرتبط با بازار کار و حقوق مشابه را جمع‌آوری کنید. همچنین، باید استدلال‌های قوی و منطقی برای افزایش حقوق خود داشته باشید و به دلایل محکمی برای این درخواست اشاره کنید.

 

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

1 دیدگاه

به گفتگوی ما بپیوندید و دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید