ربات مکالمه انگلیسی

بهترین ربات مکالمه انگلیسی؛ معرفی بهترین چت بات ها

فهرست مطالب

شاید چیزی که همه ما می‌توانیم روی آن توافق داشته باشیم این است که یادگیری یک زبان جدید می‌تواند دلهره آور، وقت‌گیر و پرهزینه باشد. اما تا به حال در مورد چت بات‌ها چیزی شنیده‌اید؟ ربات مکالمه انگلیسی یا چت بات های رایگان اسپیکینگ می‌توانند کمک کننده باشند. شما می‌توانید با ربات تقویت اسپیکینگ در تجربیات تعاملی طبیعی داشته باشید و یاد بگیرند و دیگر نگران پیدا کردن شریک زبان برای تمرین نباشید. ربات مکالمه انگلیسی به شما کمک می‌کنند سریع‌تر به زبان انگلیسی مسلط شوید. اما بهترین برنامه مکالمه انگلیسی با ربات کدام است؟ اگر دوست دارید با بهترین‌های آن آشنا شوید تا انتهای این مقاله از وبلاگ لینگانو با ما همراه باشید.

چگونه می‌توان از ربات مکالمه انگلیسی استفاده کرد؟

قبل از اینکه به سراغ معرفی بهترین ربات مکالمه انگلیسی برویم، بیایید کمی در مورد این ابزارهای هوش مصنوعی صحبت کنیم. چت انگلیسی با هوش مصنوعی یک برنامه کامپیوتری است که مکالمه با کاربران انسانی را شبیه‌سازی می‌کند. به طور کلی، آن‌ها برای دادن “پاسخ های فوری” به درخواست‌ها یا دستورات کاربر طراحی شده‌اند.

این مقاله ۹ منبع رایگان برای تلفظ را به شما معرفی می‌کند:
تلفظ کلمات انگلیسی؛ ۹ منبع رایگان برای یادگیری تلفظ

اینجای ماجرا شاید برایتان سوال پیش بیاید که چت انگلیسی با هوش مصنوعی چه ارتباطی با یادگیری زبان دارند؟ در پاسخ باید بگوییم، برنامه مکالمه انگلیسی با ربات برای یادگیری سریع و آسان یک زبان جدید بسیار عالی است. با درگیر شدن در مکالمه با بات، می‌توانید مهارت‌های زبانی خود را بدون ترس از خجالت یا قضاوت دیگران تمرین کنید؛ زیرا این برنامه‌ها شما را برای اشتباه قضاوت نمی‌کنند.

مهم‌تر از آن، چت انگلیسی با هوش مصنوعی به شما این امکان را می‌دهد تا مهارت‌های انگلیسی خود را با سرعت خودتان تمرین کنید. این می‌تواند در صورتی مفید باشد که آموزش‌های سنتی به سبک کلاس درس را خسته‌کننده یا ترسناک بدانید.

کدام ربات مکالمه انگلیسی برای شما مناسب است؟

حالا که فهمیدیم چگونه می‌توانیم با ربات مکالمه انگلیسی تمرین کنیم و به تقویت زبان انگلیسی خود بپردازیم، بیایید با بهترین‌های آن‌ها آشنا شویم. شما می‌توانید از لیست زیر یک چت بات را برای تمرین‌های روزانه خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید

چت بات محبوب ChatGPT

  • قیمت: رایگان، ۲۰ دلار در ماه برای نسخه پلاس

ChatGPT در نوامبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد. این ربات تقویت اسپیکینگ یک مدل آموزش دیده است که به صورت مکالمه تعامل دارد. با ChatGPT، می‌توانید سوال بپرسید و مکالماتی شبیه انسان داشته باشید؛ زیرا می‌تواند به سؤالات بعدی پاسخ دهد. همچنین می توانید از ChatGPT برای کارهای دیگر از جمله نوشتن ایمیل، مقاله و برنامه‌نویسی استفاده کنید.

 

بات ChatGPT

Duolingo برای تمامی زبان‌آموزان

  • قیمت: ۱۴ دلار در ماه برای Duolingo Max

اگر از منابع زبان آنلاین استفاده می‌کنید، به احتمال زیاد نام دولینگو را یک یا دو بار شنیده‌اید. دلیل خوبی برای آن وجود دارد. دولینگو یک منبع آنلاین رایگان و یک برنامه عالی ارائه می‌دهد که به شما کمک می‌کند گرامر و واژگان را از طریق تکرارهای تعاملی بیاموزید.

بیشتر بخوانید

اما اکنون Duolingo وارد بازی چت بات شده است و به همین دلیل در لیست معرفی بهترین ربات مکالمه انگلیسی ما قرار دارد. بات‌های Duolingo از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند تا به شما امکان دهند تا تعاملاتی شبیه زندگی داشته باشید. این هوش مصنوعی مکالمه زبان می‌تواند با هزاران پاسخ بالقوه کار کنند، اما اگر به مشکلی برخورد کردید، می‌توانید برای کمی کمک اضافی، «help me reply» را تایپ کنید.

چت بات دولینگو

دولینگو در حال کار بر روی افزودن بات‌های جدید است، اما در حال حاضر شما انتخاب خوبی دارید. می‌توانید با سرآشپز روبرتو(Chef Roberto)، سازنده پیتزا، گپ بزنید، از رنه راننده(Renée the Driver) راهنمایی بگیرید یا با افسر آدا (Officer Ada) تعامل داشته باشید.

بیشتر بخوانید

این ربات در برنامه iOS در دسترس است و مکالمه بسیار شبیه ارسال پیامک به یک شخص واقعی است. بات‍‌های Duolingo از شما سوالاتی می‌پرسند و سپس باید پاسخ‌های خود را تایپ کنید. البته دولینگو یک برنامه اندرویدی نیز دارد، اما چت بات‌ آن هنوز در این برنامه در دسترس نیست.

Memrise برای تقویت دایره لغات

  • قیمت: رایگان

در ادامه لیست بهترین ربات مکالمه انگلیسی، Memrise را داریم که یک برنامه آموزشی است که با استفاده از آخرین فناوری به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های خود را تقویت کنید. چت بات‌های Memrise در برنامه‌های آن موجود است، اما در حالت عادی نمی‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. با پیشرفت در یادگیری سطح، برخی از گزینه‌های چت ظاهر می‌شوند. برای تعامل با ربات تقویت اسپیکینگ، کلماتی را از فهرست انتخاب می‌کنید تا با استفاده از آن‌ها، جملاتی را برای مکالمه متنی کنار هم بچینید.

چت بات ممرایز

Mondly مناسب برای تمرین مکالمه

  • قیمت: ۹.۹ دلار برای نسخه پریمیوم

Mondly نیز یکی از بهترین چت بات های آموزش زبان است. اگر به دنبال راه‌هایی برای بهبود مهارت‌های گفتاری و تلفظ خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم Mondly را امتحان کنید؛ زیرا چت بات Mondly دارای قابلیت صوتی است. این برنامه نه تنها هوش مصنوعی مکالمه زبان را ارائه می‌دهد، بلکه واقعیت مجازی نیز دارد؛ بنابراین شما گزینه‌های یادگیری جذاب و فراگیر زیادی در اختیار دارید. ربات مکالمه انگلیسی Mondly به شما یک درخواست می‌دهد و شما لیستی از گزینه‌ها را برای آنچه می‌توانید بگویید، خواهید داشت. سپس در دستگاه خود صحبت می‌کنید و ربات چت پاسخ می‌دهد. با این بات در مورد فعالیت‌های روزمره، از جمله احوال‌پرسی با مردم، سفارش غذا، و یادگیری سریع اصول اولیه زبان انگلیسی بحث می‌کنید.

چت بات Mondly

Lingvist؛ برنامه‌ای با فعالیت‌های تعاملی

  • قیمت: ۹.۹۹ دلار در ماه

اگر به دنبال تجربه‌ای همه جانبه در هنگام یادگیری زبان انگلیسی هستید، Lingvist یک انتخاب عالی است. مانند چت جی پی تی، Lingvist نیز از هوش مصنوعی (AI) برای ایجاد درس‌های شخصی برای هر زبان آموز بر اساس سطح مهارت فعلی و اهداف یادگیری خاص استفاده می‌کند. این برنامه همچنین بازخورد و فعالیت‌های تعاملی را ارائه می‌دهد که کاربران را در طول دوره درگیر می‌کند. این برنامه مکالمه انگلیسی با ربات را از دست ندهید.

چت بات Lingvist

سوالات متداول

آیا چت بات های رایگان رایگان برای تقویت زبان انگلیسی وجود دارند؟
بله اکثر ربات های مکالمه انگلیسی مانند ChatGPT برای دانلود و استفاده رایگان هستند، اما برای دسترسی به نسخه‌های پلاس و پریمیوم باید ماهیانه هزینه پرداخت کنید.
آیا استفاده از ربات مکالمه انگلیسی می‌تواند باعث بهبود تلفظ در زبان انگلیسی شود؟
بله، برخی از ربات های تقویت اسپیکینگ قابلیت شنیدن صدای شما را نیز دارند، برای مثال در چت بات برنامه Mondly می‌توانید با استفاده از میکروفن صحبت کنید و بات به شما پاسخ می‌دهد. به این ترتیب می‌توانید روی بهجه خود بیشتر کار کنید.
آیا چت بات ها برای تمام سطوح زبان انگلیسی مناسب هستند؟
له، بیشتر برنامه های مکالمه انگلیسی با ربات برای تمام سطوح زبان انگلیسی مناسب هستند. با این حال، برخی از چت بات ها به خصوص برای سطوح مبتدی تر طراحی شده اند، در حالی که برخی دیگر برای سطوح پیشرفته تر مناسب هستند.

کلام پایانی

ربات مکالمه انگلیسی ممکن است دقیقا همان چیزی باشد که برای کمک به مهارت‌های زبانی خود به آن نیاز دارید. البته که این بات‌ها روز به روز پیچیده‌تر می‌شوند، تا جایی که می‌توانند مکالمات پبشرفته‌تری را ادامه دهند یا کلمات جدیدی را به شما آموزش دهند. چه تازه شروع کرده‌اید یا سال ها است که زبان می‌خوانید، توصیه می‌کنیم یکی از موارد لیست بهترین چت بات برای آموزش زبان ما را انتخاب کنید. می‌توانید تمرین چت بات خود را با ترکیب آن با سایر منابع برای مکالمه چندین مرحله جلوتر ببرید. پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی به زبان مقصد شما برای انتخاب عبارات عامیانه و معمولی عالی هستند. همچنین ما در دوره مکالمه زبان انگلیسی در لینگانو تمام تکنیک‌ها برای تبدیل شدن به یک انگلیسی زبان نیتیو را آموزش می‌دهیم. برای ثبت نام کلیک کنید.

مشاهده و خرید دوره مکالمه زبان انگلیسی در لینگانو

یادتون نره این مطلب رو با دیگران به اشتراک بذارید!

ممکن است به این مطالب هم علاقه داشته باشید:

دیدگاهتان را بنویسید